مدیرکل حقوقی و املاک شرکت عمران شهرهای جدید ایران از فراهم شدن کامل زیرساخت‌های نقل و انتقال مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به مهیا شدن سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، معامله مسکن مهر فقط در شرکت عمران انجام می‌شود.

house

به‌گزارش تسنيم، مهدي هدايت اظهار كرد: با بخشنامه جديد و همچنين فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم از اين پس معاملات مسكن مهر به‌صورت شفاف انجام مي‌شود كه هم به نفع خريدار است و هم فروشنده. وي با بيان اينكه بعضا ديده شده كه فروشنده، مسكن مهر را در آن‌واحد به 5نفر فروخته است، گفت:

با سيستم جديد ديگر كسي نمي‌تواند واحد خود را به چند نفر بفروشد و براي خريداران و وزارت راه و شهرسازي گرفتاري ايجاد كند. هدايت افزود: برخي بنگاه‌هاي املاك براي يك واحد مسكن مهر كه مثلا 50ميليون تومان ارزش دارد پيشنهاد قيمت 20ميليوني به مالك آن مي‌دهند با اين بهانه كه معامله غيرقانوني است و واحد بيش از اين رقم (20ميليون تومان) ارزش ندارد. وي يكي از مزيت‌هاي بخشنامه جديد نقل‌وانتقال مسكن مهر را خريد و فروش به قيمت واقعي آن دانست و گفت: برخي از پروژه‌هاي مسكن مهر به مرحله تزريق آورده رسيده‌اند و برخي متقاضيان توان تكميل آن‌را ندارند و به همين دليل تمايل به فروش واحد را دارند كه با سيستم جديد امكانش فراهم شده است.

کد خبر 274347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha