همشهری‌آنلاین: رییس آموزش‌ و‌ پرورش کاشان خبر و اطلاع‌رسانی را از مولفه‌های مهم در دستور کار خود و حضور خبرنگاران را نه تنها ضعف که بازوی تقویت آموزش و پرورش می‌داند.

محمود خدمتی

به گزارش خبرنگار همشهري‌ در كاشان محمود خدمتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: نگاه ما از یک سو نگاه نقد و ا نتقاد و از سوی دیگر اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت‌ها به مردم است.

وی با اشاره به جنگ رسانه و خبر افزود: تبادل خبر و اطلاعات امروزه چنان سریع در حال انجام است که تصور آن دور از ذهن است.

وی از اقتصاد آموزش و پرورش بعنوان موضوعی جدی یاد کرد و گفت: هرگونه هزینه در امر آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است و نقش خبرنگاران در این خصوص، نقشی کلیدی و اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کاشان در سال 1295 از حالت مکتب خانه‌ای خارج و به شیوه کلاسیک تبدیل شده است اعلام کرد: بر آن هستیم تا در سال 1395 يکصدمین سال تشکیل آموزش و پرورش نوین در کاشان را جشن بگیریم و در این راستا ستادی برای پیش‌بینی برنامه‌های آیین یاد شده در آموزش و پرورش تشکیل شده است.

در حال حاضر در کاشان 52 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف آموزشی و در 2200 کلاس درس مشغول به تحصیل و نزدیک به 4 هزار نفر معلم، مدیر، معاون، مربی و مشاور در آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت دارند.

کد خبر 274131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha