همشهری‌آنلاین: رییس آموزش‌ و‌ پرورش کاشان خبر و اطلاع‌رسانی را از مولفه‌های مهم در دستور کار خود و حضور خبرنگاران را نه تنها ضعف که بازوی تقویت آموزش و پرورش می‌داند.

محمود خدمتی

به گزارش خبرنگار همشهري‌ در كاشان محمود خدمتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: نگاه ما از یک سو نگاه نقد و ا نتقاد و از سوی دیگر اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت‌ها به مردم است.

وی با اشاره به جنگ رسانه و خبر افزود: تبادل خبر و اطلاعات امروزه چنان سریع در حال انجام است که تصور آن دور از ذهن است.

وی از اقتصاد آموزش و پرورش بعنوان موضوعی جدی یاد کرد و گفت: هرگونه هزینه در امر آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است و نقش خبرنگاران در این خصوص، نقشی کلیدی و اثر گذار است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کاشان در سال 1295 از حالت مکتب خانه‌ای خارج و به شیوه کلاسیک تبدیل شده است اعلام کرد: بر آن هستیم تا در سال 1395 يکصدمین سال تشکیل آموزش و پرورش نوین در کاشان را جشن بگیریم و در این راستا ستادی برای پیش‌بینی برنامه‌های آیین یاد شده در آموزش و پرورش تشکیل شده است.

در حال حاضر در کاشان 52 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف آموزشی و در 2200 کلاس درس مشغول به تحصیل و نزدیک به 4 هزار نفر معلم، مدیر، معاون، مربی و مشاور در آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت دارند.

کد خبر 274131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha