همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی حرکتی بزرگ در زمینه انتشار فرهنگ دفاع مقدس است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

رحیم صفوی

به گزارش ایسنا، سرلشکر رحیم صفوی ضمن تقدیر از فعالان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و با اشاره به رونمایی از تمامی تقریظ های رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه، افزود: از آنجا که من سال های متعددی به عنوان مشاور مقام معظم رهبری در جبهه های دفاع مقدس در کنار ایشان بوده‌ام، همیشه اشراف اطلاعاتی کامل‌شان را در مسائل مختلف مشاهده کرده‌ام.

وی ادامه داد: واقعیت های دفاع مقدس برای رهبر انقلاب همیشه روشن بود و قدرت حافظه ایشان به گونه ای است که تمامی اتفاقات تاریخ انقلاب را همیشه به یاد دارند، از این رو هنرمندان می‌توانند تقریظ‌های ایشان بر کتاب‌های دفاع مقدس را به عنوان یک راهنما سرلوحه کار خود قرار داده و با استفاده از آن به اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و شهادت بپردازند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه مجموعه‌های مختلفی که در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، گفت: من از نهادهایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی درخواست دارم تا با توجه به ناشران دفاع مقدس، مشکلات پیش روی آن ها را از میان بردارند.

وی در پایان اظهار کرد: امروزه بسیاری از رزمنده‌های دفاع مقدس که در مجموعه‌های نظامی فعالیت می‌کرده اند بازنشسته شده‌اند، اگر تنها گروه محدودی از این عزیزان دست به قلم شوند و خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی را یادداشت کنند تحول بزرگی را در فرهنگ دفاع مقدس مشاهده خواهیم کرد که تحقق این هدف نیازمند حمایت مالی است.

کد خبر 273801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha