همشهری آنلاین: سولماز عباسی، قایقران کشورمان در ماده تک نفره سبک وزن بانوان روز پنجشنبه ۳ مهرماه موفق شد مدال برنز این ماده را به دست آورد.

Solmaz Abbasi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی سولماز عباسی، پاروزن تیم ملی کشورمان در فینال A ماده تک نفره سبک وزن بانوان با پاروزنان کشورهای کره جنوبی، سنگاپور و هنگ کنگ مسابقه داد.

عباسی در این مسابقه با زمان 8:10.53 دقیقه در مکان سوم ایستاد و موفق شد مدال برنز را به دست آورد. همچنین کره جنوبی با زمان 8:01.00 دقیقه اول و هنگ کنگ با زمان 8:06.60 دقیقه دوم شدند.

در ماده‌های دیگر نیز در فینال A ماده هشت نفره تک پاروی مردان، تیم ملی کشورمان متشکل از سعید عادلی، یاسر جوهری، سیدمسعود محمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، فرهاد کربلائی قلی ‌، فرزاد کربلائی قلی‌زاده، وحید جوهری و کیهان شمسی به مصاف کشورهای چین، ژاپن، هند و ازبکستان رفتند که در پایان پنجم شدند. در این مسابقه قایقرانان چین، ژاپن و هند اول تا سوم شدند.

در فینال A ماده چهارنفره سنگین وزن جفت پاروی بانوان نیز مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملائی و مهسا جاور از ایران با کشورهای چین تایپه، قزاقستان، چین، کره جنوبی و ویتنام هم‌گروه شدند که در پایان در مکان ششم قرار گرفتند. در این مسابقه پاروزنان کشورهای چین، کره جنوبی و ویتنام در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

قایقرانان تیم ملی روئینگ آقایان و بانوان کشورمان با کسب 1 مدال طلا و 3 مدال برنز به کار خود در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی پایان دادند و 7 مهرماه به میهن عزیزمان باز خواهند گشت.

 

کد خبر 273139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha