همشهری آنلاین: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استان مازندران با ۵۱۲ مورد حادثه در صدر بیشترین استان‌های دارای حادثه قرار دارد، گفت: در این سه ماه ۱۸ هزار و ۷۵۱ نفر دچار حادثه شدند که ۱۳ هزار و ۱۰۷ تن آنان مجروح شدند.

اورژانس آمبولانس

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امداد و نجات،' ناصر چرخ ساز' در تشریح گزارش طرح تابستانه گفت: این طرح از 15 خرداد ماه آغاز و تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا 15 شهریور ماه 5474 مورد حادثه جاده‌ای در کشور توسط امدادگران این سازمان پوشش داده شده است، گفت: متاسفانه در این مدت حدودا سه ماهه شاهد رشد 2.1 درصدی حوادث و عملیات‌های جاده ای در کشور بوده‌ایم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استان مازندران با 512 مورد حادثه در صدر بیشترین استان‌های دارای حادثه قرار گرفته است، گفت: در این سه ماه 18 هزار و 751 نفر دچار حادثه شدند که 13 هزار و 107 تن آنان مجروح شدند.

چرخ ساز با اشاره به انتقال 4560 مصدوم به بیمارستان گفت: مابقی این افراد به صورت سرپایی و در محل درمان شده‌اند و نکته قابل توجه این است که مجددا استان مازندران با ثبت 1542 مصدوم و انتقال 497 مجروح دیگر به بیمارستان در صدر بیشترین تعداد مصدوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه 6236 تیم عملیاتی وظیفه امدادرسانی به مردم در طرح تابستانه را بر عهده دارند، گفت: این امدادگران در 1463 پایگاه ثابت و سیار به ارائه خدمات می‌پردازند.

کد خبر 271776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha