همشهری آنلاین: سومین دیدار تیم ملی نوجوانان ایران برابر سوریه برگزار شد که بازیکنان ایران بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ملی نوجوانان ایران و سوریه از سری رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی سوریه همراه بود.

تک گل ایران را محمد سلطانی مهر در دقیقه 1+45 زد.

ایران به عنوان تیم اول و سوریه به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر کره شمالی به ميدان مي‌رود.

مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از باخت ایران برابر سوریه گفت: تیم ایران با توجه به کسب دو برد در بازی‌های گذشته صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات مسجل کرده بود و به همین دلیل در دیدار برابر سوریه از تمام بازیکنان ذخیره به غیر از دروازه بان سوم استفاده کردیم تا هم انگیزه‌ای برای آنها شود و هم فرصت استراحت به بازیکنان اصلی جهت دیدار حساس مرحله بعدی برابر کره شمالی داده باشیم.

قنبرپور در پاسخ به سوالی مبنی بر بهتر بازی کردن و برتری تیم ایران در نیمه دوم مسابقه گفت: تنها نکته‌ای که از بازیکنان در بین دو نیمه خواستم، تمرکز بود و همچنین با انجام چند تعویض و ترمیم نقاط ضعف توانستیم تیم برتر میدان باشیم و روند بازی به نفع تیم ما شود. همانطور که شاهد بودید توانستیم در دقایق پایانی به یک گل هم برسیم که به دلیل آفساید، توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.

وی در پایان گفت: به دلیل این که بازی‌های ما در هر مرحله سخت‌تر می شود، به بازیکنان اصلی استراحت دادم تا در مقابل کره شمالی از لحاظ جسمانی خسته نباشند و بازی قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

کد خبر 271728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha