جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همهشری‌آنلاین: جشن دومین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت چهارشنبه شب با حضور هنرمندان پیشکسوت و مسئولان دولتی در تالار وحدت برگزار شد.

مسجد جامعی دست هنرمندان را در دست دولت گذاشت

احمد مسجد جامعی، در تالار وحدت میزبان هنرمندانی بود که روزی هیاهوی هنر را در خشت خشت ساختمان این تالار به یادگار گذاشته‌اند و امروز با نام پیشکسوت، هوایی که خود ساخته‌اند نفس می‌کشند.

در این مراسم هنرمندانی چون محمود فرشچیان، محمد علی کشاورز، ایرج خواجه امیری، شهلاریاحی، منوچهر آذری، دکتر محمود عزیزی، چنگیز جلیلوند، جمشید مشایخی، محمدعلی بهمنی، اکبر زنجانپور، عبدالوهاب شهیدی، پری صابری، ایران درودی و دیگر بزرگان هنر این سرزمین حضور داشتند که همه مردم ایران هنرنمایی آنها را در هیچ روزگاری از یاد نخواهند برد.

در این میان احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مهمانان ویژه این برنامه بود که در لحظه ورود به محوطه تالار وحدت، مورد استقبال و تشویق هنرمندان قرار گرفت؛ استقبالی که نشان از جایگاه والای فرهنگی و هنری عضو شورای شهر تهران در میان هنرمندان دارد.

از دیگر مهمانان ویژه این مراسم، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بود که به نمایندگی از هیئت دولت و شخص رئیس جمهور در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

پس از ورود نوبخت به تالار وحدت، مسجدجامعی با او هم‌قدم شد و همه هنرمندان را به نماینده دولت در این برنامه معرفی کرد و به گپ و گفت با آنها پرداخت.

پس از صحبت های هنرمندانی که در برنامه حضور داشتند و گلایه هایی که جامعه هنر کشور از اوضاع خود داشت، با تصمیم نوبخت و مسجد جامعی، مقرر شد تا ارتباط بین هنرمندان و دولت توسط وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار و شفاف تر و دقیق تر به مشکلات و مسائل این قشر، رسیدگی شود.

میزبان این مراسم معاون هنری وزیر ارشاد، آقای علی مراد خانی و سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بودند و افرادی چون هاشمی، استاندار تهران؛ طلایی نایب رئیس شورای شهر؛ کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری نیز حضور داشتند.
در پایان این مراسم کیک دومین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان، محمدباقر نوبخت و احمد مسجد جامعی، به همراه آتش بازی بریده شد و عکس یادگاری این لحظه های بیادماندنی در دوربین های عکاسان ثبت شد.

کد خبر 271653

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha