همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه مطالعات بین رشته‌ای قرآنی موفق عمل کند، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند با طرح و مدیریت مطالعات میان رشته‌ای قرآنی، فضای جدیدی را در جامعه ترسیم کند تا پاسخگوی بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش ایکنا، احمد مسجدجامعی، ایجاد خبرگزاری قرآن و به تبع آن سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور را از دستاوردهای ارزشمند جهاد دانشگاهی و ارتقا دهنده فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در زمینه قرآن و معارف اسلامی دانست و گفت: این اطلاع‌رسانی جنبه ترویجی و تأسیسی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این دو سازمان توانستند بین فعالیت‌های قرآنی داخل کشور با سایر کشورها ارتباط برقرار کنند و زمینه‌ساز جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی مختلف شوند.

مسجدجامعی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید رویکردهای کلان داشت باشد، گفت: مطالعات میان رشته‌ای بین علوم قرآنی و سایر علوم از اهمیت خاصی برخوردار است و ما امروز نیاز به ورود جدی به این زمینه‌ داریم.

وی ادامه داد: اکنون جهاد دانشگاهی گزارشگر فعالیت‌های قرآنی است ولی می‌تواند با طرح و مدیریت مطالعات میان رشته‌ای قرآنی، فضای جدیدی را در جامعه ترسیم کند تا پاسخگوی بسیاری از مشکلات باشد.

کد خبر 267172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha