همشهری آنلاین: رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح جامع مسکن مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی رونمایی خواهد شد.

تسنيم نوشت: سیدمحمد پژمان نوشت: سید محمد پژمان اظهار کرد: ما باید مشکلات روز حوزه ی خود را همچون تعداد واحدهای مسکونی، تعداد خانوار، میزان کمبود واحدها و حتی امکانات واحدهای ساخته شده را بشناسیم و براساس طرح جامع مسکن در جهت تأمین زمین، ارزیابی اراضی، تهیه طرح های آماده سازی، اقدامات عمرانی و احداث پیش برویم.

وی گفت: ؛ همچنین طبق جهت گیری ها، جمعیت در افق ۳۰ ساله به دو برابر افزایش خواهد یافت که با این روال، معادل نیاز جامعه باید پاسخگو باشیم.

پژمان در خصوص سامانه جامع اراضی بیان کرد: نقشه های دقیق اراضی شهری با دقت ۹۰ درصدی برای جمع آوری اطلاعات نیاز است که با تلاش شما همکاران استانی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، دیده شدن طرح های تفصیلی و ثبت و ضبط تملکات و واگذاری را از مزایای این سامانه برشمرد و گفت: زمین سرمایه ای محدود است که باید با رعایت تمامی استاندارد ها پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

وی از تاسیس صندوق زمین و ساختمان به عنوان راه حلی سالم جهت تجهیز منابع خبر داد و تاکید کرد: پروژه های دارای ظزفیت بالا با عرضه سهام در بورس می توانند به رشد چشمگیری دست یابند.

پژمان در خصوص پروژه عظیم مسکن مهر اظهار کرد: برای تعیین تکلیف مسکن مهر راه کارهایی از جمله تشکیل کارگروه اجرایی ارائه شده است تا بتوانیم در پایان سال ۹۴ بخش عمده ای از این پروژه را به پایان رسانیم.

کد خبر 271642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha