همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتقاد از ممنوعیت اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها گفت: اشتغال برای برخی از زنان در این اماکن ضروری است و خرج زندگی خود را از این راه به دست می آورند آیا باید به دنبال این ممنوعیت آنها دزدی کنند؟

مولاوردی

به گزارش فارس، شهیندخت مولاوردی در اين باره افزود: به گفته رئیس اداره اماکن ناجا اشتغال زنان در فضای عمومی سفره خانه‌ها ممنوع است اما در آشپزخانه‌ها ایرادی ندارد اما باید دید که این موضوع از روی برداشت و اظهار نظر شخصی و سلیقه‌ای است یا خیر؟ و طبق کدام مصوبه و قانون اشتغال زنان در کافی شاپ‌ها ممنوع است؟

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش زیادی از آمار بیکاری در جامعه به زنان اختصاص دارد گفت: با توجه به وضعیت بیکاری زنان در جامعه این اماکن به عنوان محلی برای کسب درآمد و گذران زندگی محسوب می‌شود که می‌تواند اشتغالزایی برای زنان را به دنبال داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به این نکته توجه شود که آیا زنانی که هم اکنون در کافی شاپ‌ها مشغول به کار هستند به دنبال این ممنوعیت باید تکدی گری و یا دزدی کنند؟

مولاوردی با انتقاد از نگاه یکجانبه به این موضوعات گفت: باید در صورت گذاشتن این ممنوعیت‌ها راهکارهای جایگزین ارائه شود و درصورتیکه راهکار دیگری ارائه نشود ممکن است زنان با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه شوند.

کد خبر 271175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha