همشهری آنلاین: وکیل مهدی هاشمی در خصوص وجود متهم دیگری در پرونده اظهار کرد: پای کس دیگری در میان نیست و این پرونده صرفاً به اتهامات مهدی هاشمی می‌پردازد.

علیزاده طباطبایی

به گزارش فارس، محمود علیزاده طباطبایی بعد از پایان دادگاه مهدی هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما مجاز به صحبت کردن نیستیم و دادگاه تأکید کرده است که چه ما و چه مهدی هاشمی هیچ‌گونه صحبتی درباره دادگاه نداشته باشیم.

وی ضمن عادی خواندن روند دادرسی گفت: جلسه بعدی فردا ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وکیل مهدی هاشمی در خصوص وجود متهم دیگری در پرونده اظهار کرد: پای کس دیگری در میان نیست و این پرونده صرفاً به اتهامات مهدی هاشمی می‌پردازد.

علیزاده طباطبایی درباره مصاحبه مهدی هاشمی با کیهان لندن و انتشار فایل‌های صوتی آن بیان داشت: این پرونده هنوز به دادگاه نیامده و آن فایل‌های صوتی هم صداسازی است، پشت این دادگاه پرونده‌سازی سرویس‌های امنیتی انگلیس است.

وی در پاسخ به سؤالي مبنی بر علت تردد مهدی هاشمی به دادگاه انقلاب در روزهایی که جلسه دادگاه برگزار نمی‌شود، گفت: مهدی هاشمی برای خواندن پرونده به دادگاه مراجعه می‌کند.

وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا بی‌اساس خواندن کیفرخواست مصداق توهین به قوه قضائیه نیست، پاسخ داد: بی‌اساس خواندن کیفرخواست توسط وکیل مصداق توهین به قوه قضائیه نیست و وکیل می‌تواند براساس ادله، کیفرخواست را بی‌اساس بداند.

وی در خاتمه گفت: جلسه رسیدگی به پرونده فاطمه هاشمی در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 271080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha