همشهری آنلاین: با برگزاری رقابت‌های روز اول و دوم مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه، پاروزنان کشورمان به فینال راه پیدا کردند.

ruing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا از صبح روز پنجشنبه 13 شهریور ماه در شهر ییلان چین تایپه آغاز شد و در مسابقات روز اول پاروزنان کشورمان در 5 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

در روئینگ دونفره جفت پاروی مردان، حمیدرضا چوبداری و آرمین کرم‌بین با زمان 7:43.92 دقیقه دوم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. پاروزنان ژاپن و کره در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند.

در رقابت روئینگ دونفره جفت پاروی بانوان، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا با زمان 8:46.89 دقیقه سوم شدند و به شانس مجدد راه یافتند. پاروزنان ژاپن وقزاقستان در این رقابت اول و دوم شدند.

در ادامه، مسابقات تعیین خط چهارنفره برگزار شد.

در مسابقه روئینگ چهارنفره جفت پاروی بانوان، الیکا افشاری، مریم کرمی، یاسمن ثبوت و مریم امید پارسا با زمان 7:59.39 دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند. در این مسابقه پاروزنان چین تایپه و کره اول و دوم شدند.

در روئینگ چهارنفره تک پاروی بانوان، آستیاژ آزاد مهر، غزاله فیروزی، پرستو ریحان و الیکا افشاری مسابقه دادند و در نهایت با زمان 9:16.73 دقیقه پنجم شدند. در این مسابقات قایقرانان کره، چین تایپه و هند اول تا سوم شدند.

در رقابت روئینگ چهارنفره جفت پاروی مردان، پیام مولائی، حمیدرضا چوبداری، علی شاه‌محمدنیا و آرمین کرم‌بین با زمان 7:18.62 ششم شدند. در این مسابقه قایقرانان چین تایپه، کره و هنگ کنگ اول تا سوم شدند.

در ادامه این رقابت‌ها صبح روز جمعه پاروزنان کشورمان در دو ماده با حریفان خود روبه رو شدند.

در روئینگ دونفره جفت پاروی مردان، حمیدرضا چوبداری و آرمین کرم‌بین اول شدند و به فینال راه پیدا کردند. در این مسابقه پاروزنان چین تایپه و عراق دوم و سوم شدند.

در رقابت شانس مجدد روئینگ دونفره جفت پاروی بانوان نیز مریم کرمی و مریم امیدی پارسا در جایگاه دوم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند. در این رقابت قایقران هنگ کنگی اول و پاروزنی از پاکستان سوم شد.

این رقابت‌ها صبح شنبه ادامه خواهد يافت.

 

کد خبر 271043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha