همشهری آنلاین: رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاح نمایشگاه باز باران حمایت خود از اقدامات شهرداری تهران در حوزه فرهنگی را اعلام کرد و گفت: قداماتی که اخیرا در زمینه فرهنگی از سوی شهرداری انجام می گیرد از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد که همه بخش های کشور از آن استفاده کنند.

ضرغامی

به گزارش تهران سما، عزت الله ضرغامی در آئین افتتاح نمایشگاه بازباران که دیروز در برج میلاد برگزار شد ، ضمن تبریک دهه کرامت، علت حضور خود در مراسم افتتاحیه نمایشگاه باز باران را حمایت از اقداماتی دانست که اخیرا از سوی شهرداری تهران انجام گرفته است.

رئیس رسانه ملی در این رابطه گفت: اینکه شهرداری تهران بانی کار فرهنگی شده است نشان دهنده اهمیت این مساله است. ما 34 سال دیر موضوع فرهنگ را آغاز کرده ایم و در این رابطه دچار ضرر و زیان هایی شده ایم و در صورت انجام چنین موضوعاتی آسیب های اجتماعی کمتری می دیدیم. اما امروز که بناست دست اندرکاران کشور جبران مافات کنند، نشان دهنده این است که حرکت ما رو به جلو است.

وی با اشاره به اینکه سال قبل هم شهرداری در حدی کوچک تر از امسال نمایشگاه لوازم التحریر و پوشاک بانوان را برگزار کرده بود، تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به این صورت نشان از اهمیت موضوع دارد.

رئیس سازمان صدا و سیما یکی از علل رواج بدحجابی را عدم عرضه پوشاک مناسب در فروشگاه های عرضه لباس عنوان کرد و عنوان داشت: در صورتی که ما لباس های ایرانی-اسلامی با کیفیت و قیمت ارزان داشته باشیم می توانیم از رواج فرهنگ های بیگانه جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه گزارش ارائه شده به دولت از سوی شخص وی توسط دولت مورد توجه و تایید قرار گرفته است ، تصریح کرد: نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد بیش از 80 درصد افراد جامعه ما به حجاب اسلامی اعتقاد دارند و تنها 3 درصد از افراد اعتقادی به حجاب ندارند.

رئیس صدا و سیما با عنوان اینکه امروز بعد از تلاش ها و سوداگری های دشمن، باید تلاش کنیم تا جوانان را از مورد هدف قرار گرفتن توسط دشمنان منع کنیم، خاطرنشان کرد: دولت امروز آماده تغییرات فرهنگی در زمینه اسلامی-ایرانی است و در صورتی که تولید کنندگان و عرضه کنندگان لباس به سمت پوشاک ایرانی-اسلامی بروند قطعا سودآوری خواهند داشت.

ضرغامی با بیان این که رسانه ملی موظف است که الگوها را مشخص و معرفی کند، گفت: در کشور ما که در حوزه مدیریت مشکلی نداریم و دستگاه های اجرایی هرکدام کار خود را به خوبی انجام می دهند، در صحنه عملیاتی و کاربردی نیز مجموعه هایی شکل گرفته است که مشکلات را حل کند.

وی در این زمینه به نقش شهرداری اشاره نمود و تاکید کرد: کارهای آغاز شده از سوی شهرداری را به فال نیک گرفته و کاملا از آن حمایت می کنیم.

کد خبر 270847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha