۳ مرد ازجمله یک افسر پلیس که زمستان سال گذشته با حمله به ۲ توریست ایرانی در ساحل جمیرا، آنها را کتک زده و یکی از دختران را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در دادگاه جنایی دوبی پای میز محاکمه رفتند.

دادگاه

اين حادثه 28بهمن سال گذشته رخ داد. حدود ساعت 3بامداد، 2دختر جوان در ساحل جميرا در حال قدم زدن بودند كه از سوي سرنشينان يك خودرو ربوده شدند و يكي از آنها مورد آزار و اذيت قرار گرفت. با گذشت چند‌ماه از اين ماجرا، سرانجام زمان رسيدگي به اين پرونده در دادگاه جنايي دوبي فرارسيد و چند روز پيش مردان آدم‌ربا براي محاكمه به دادگاه منتقل شدند. در جلسه محاكمه 2دختر ايراني كه هدف حمله مردان جوان قرار گرفته بودند نيز حضور داشتند.

در اين جلسه يكي از دختران كه به‌دنبال اين اتفاق دچار مشكلات روحي و رواني شديدي شده و به گفته خودش حتي جرأت نمي‌كند در خيابان تنهايي قدم بزند و از افراد غريبه وحشت دارد، به تشريح اتفاقاتي پرداخت كه روز حادثه رخ داد. او رو به قضات گفت: من و دوستم آن شب از هتل بيرون آمديم تا در ساحل قدم بزنيم. حدود ساعت 3بامداد، خودرويي سياه و سفيد رنگ كه مردي با عينك رنگي پشت فرمان آن نشسته بود، مقابلمان توقف كرد. آن مرد از ما كارت شناسايي خواست. سپس خودش را پليس معرفي كرد و مدعي شد كه من و دوستم مشروبات الكلي مصرف كرده‌ايم و بايد همراه آنها به اداره پليس برويم. همزمان او و 2نفر ديگر كه داخل ماشين بودند پياده شدند. راننده با مشت به بيني من ضربه زد و صورتم غرق خون شد.

شاكي ادامه داد: آنها من و دوستم را به زور سوار ماشين كردند. در آن موقع هر چه فرياد مي‌زديم و كمك مي‌خواستيم، كسي نبود كه به دادمان برسد. مردان جوان قصد آزار و اذيت دوستم را داشتند اما موفق نشدند. سپس مرا به باد كتك گرفتند و يكي از آنها به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. آنها چندين ساعت ما را گروگان گرفته بودند و در خيابان‌ها مي‌چرخيدند. رفتار آنها اصلا عادي نبود و معلوم بود كه مواد مصرف كرده‌اند. حدود ساعت 8صبح بود كه راننده براي لحظه‌اي در خيابان توقف كرد و من و دوستم فرار كرديم و به يك رستوران كه در آن حوالي بود پناه برديم و با گريه و زاري درخواست كمك كرديم.

در اين هنگام مردان جوان متواري شدند. پس از اظهارات شاكي، مدير بانكي كه آن روز شاهد فرار دختران بود نيز با حضور در جايگاه به قضات گفت: آن روز صبح من اين دو دختر را ديدم كه با سر و صورتي خوني قصد فرار از دست مهاجمان را داشتند. وقتي مردان جوان موفق به گرفتن آنها نشدند و سوار بر خودروي خود متواري شدند، من به تعقيب آنها پرداختم و همزمان پليس را در جريان قرار دادم. آنها دقايقي بعد وارد يك ويلا شدند كه نشاني آن را به پليس دادم و در نهايت مأموران توانستند 2نفر از آنها را داخل ويلا دستگير كنند و نفر سوم نيز ساعتي بعد درحالي‌كه سوار ماشين همسرش بود، دستگير شد.

پس از اظهارات شاهدان، فيلمي از دوربين‌هاي مداربسته كه از لحظه فرار دختران جوان از دست 3مرد شيطان‌صفت ضبط كرده بودند نيز در اختيار قضات دادگاه قرار گرفت. بدين‌ترتيب قضات دادگاه دستور بازداشت هر 3مرد جوان را صادر كردند. به گزارش رسانه‌هاي دوبي، يكي از متهمان دانشجويي 20ساله اهل دوبي است كه با اتهام تجاوز روبه‌روست، ديگري مردي 23ساله و اهل جزاير كومور و متهم به آدم‌ربايي است و سومين فرد افسر پليس 23ساله و اهل دوبي است كه اتهام تلاش براي تجاوز و آدم‌ربايي و ضرب و شتم را در پرونده‌اش دارد. پس از پايان جلسه دادگاه هر 3مرد جوان راهي زندان شدند و قرار است سه‌شنبه هفته آينده، براي دفاع از خود بار ديگر پاي ميز محاكمه قرار بگيرند.

کد خبر 270798

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha