همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی پیشکسوتان با کسب ۲۲ مدال قهرمان رقابت‌های جهانی در بلگراد صربستان شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی فرنگی پیشکسوتان کشورمان با کسب 9 مدال طلا، 4 مدال نقره و 9 مدال برنز به مقام قهرمانی پيكارهای جهانی در صربستان رسید و تیم‌های روسیه و آلمان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در آخرین روز این رقابت‌ها که در گروه A و G برگزار شد، فرج‌الله فاطمی‌نیا در وزن 58 کیلوگرم، سیدعلی ساهپوشت در وزن 130 کیلوگرم، سید محمد الهامیان در وزن 69 کیلوگرم، سیدمهدی میرجمالی در وزن 85 کیلوگرم، مجید حکمتی کندوانی در وزن 97 کیلوگرم و محسن شاه‌محمدی در وزن 85 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود صاحب مدال طلا شدند.

همچنین مقدم زینیوند در وزن 76 کیلوگرم مدال نقره و شهرام مهدی‌زاده در وزن 85 کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

روز شنبه (8 شهريور) نیز در گروه‌های C و D، بهرام سیف‌خانی در وزن 76 کیلوگرم و محمد فهیمی‌فرد در وزن 85 کیلوگرم با پیروزی بر حریفان خود مدال برنز را کسب کردند.

روز جمعه هم در گروه‌های B، E و F ، جمشید قادری در وزن 130 کیلوگرم، فضل‌الله دهنوی در وزن 76 کیلوگرم و علی محمد طاهری در وزن 58 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود، مدال طلا را از آن خود کردند.

همچنین در این روز نادر الله وردی در وزن 69 کیلوگرم، اباذر بیات در وزن 85 کیلوگرم و اکبر حکمتی کندوان در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره رسيدند و سیدعلی هاشمی در وزن 130 کیلوگرم، شعبان دیوسالار در وزن 85 کیلوگرم، مهدی افتخارزاده در وزن 58 کیلوگرم، سعید یزدانی در وزن 130 کیلوگرم، سیدعلی هاشمی در وزن 130 کیلوگرم و محمد احمدی در وزن 76 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

پیش از این رقابت‌ها تیم کشتی آزاد پیشکسوتان ایران نیز با مجموع 27 مدال به مقام قهرمانی جهان دست یافته بود.

در این دوره از پيكارها بیش از 700 شرکت‌کننده از 48 کشور شرکت داشتند.

 

کد خبر 270617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha