همشهری آنلاین: با انجام دور پنجم و آخرین مرحله از رقابت‌های لیگ باشگاهی شطرنج نابینایان و کم بینایان، گیلان به قهرمانی رسید.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در دور پنجم که دو تیم شهر ری و گیلان به مصاف هم رفتند، گیلان با نتیجه 5/2 بر 5/1 از سد شهر ری گذشت تا ضمن کسب 12 امتیاز، قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در میز 1، عرفان علیزاده از شهر ری در یک دیدار نزدیک و فشرده با میثم مرادیان از گیلان به تساوی رسید، در میز 2، ایمان تحویلی از شهر ری با ایوب پناهی از گیلان مساوی کرد، در میز 3، مسعود خدایی از شهر ری با وجیه‌الله جعفری از گیلان به تساوی رسید و در میز 4، محمد معاف از گیلان، فرهاد نادریان از شهر ری را شکست داد.

در دیگر بازی این مرحله اصفهان با نتیجه 4 بر 0 از سد توابع تهران گذشت تا با کسب 5/10 امتیاز، و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به شهر ری نایب قهرمان شود.

در این دیدار در میز 1، مهدی رومیفرد از اصفهان یوسف اکبری از توابع تهران را برد، در میز 2، علی خدایاری از توابع تهران مغلوب محمد رضایی از اصفهان شد، و در میزهای 3 و 4، نمایندگان استان اصفهان به علت عدم شرکت شطرنج‌بازان تهرانی، پیروز اعلام شدند.

شهر ری هم با 5/10 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

اما در بخش انفرادی، در میز 1، میثم مرادیان از گیلان، در میز 2، ایوب پناهی از گیلان، در میز 3، امید کریمی از اصفهان، در میز 4، محمد معاف از گیلان، و در میز 5، احسان صادقی از شهر ری نفرات اول میزهای 5 گانه مسابقات شدند.

در پایان مراسم اختتامیه ضمن اهدای کاپ و مدال به سه تیم اول، جوایزی نقدی به تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.

 

کد خبر 269791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha