همشهری آنلاین: سعید رضازاده در مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های المپیک نوجوانان به مقام چهارم رسید.

S.Rezazade

به گزارش سايت فدراسيون وزنه‌برداري، در مسابقات دسته 85+ کیلوگرم بازی‌های المپیک نوجوانان و در حرکت یک ضرب سعید رضازاده به نمایندگی از ایران روی تخته رفت و به ترتیب وزنه‌های ۱۳۵، ۱۳۷ و ۱۴۰ را بالای سر برد و در این حرکت بعد از وزنه‌برداران ارمنستان، صربستان و فرانسه چهارم شد.

سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با وزنه ۱۷۰ کیلوگرم، تاماس کجوکی از صربستان با وزنه ۱۵۰ کیلوگرم و آنتونی کولت از فرانسه با وزنه ۱۴۲ کیلوگرم در یک ضرب اول تا سوم شدند.

در حرکت دو ضرب رضازاده ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۱۸۳ را بالای سر برد. وي برای قرار گرفتن روی سکوی سوم باید وزنه ۱۸۷ را در حرکت سوم مهار می‌کرد که موفق به انجام آن نشده و با مجموع ۳۲۳ کیلوگرم در کل چهارم شد.

وزنه‌بردار فرانسه وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را یک بار اوت و بار دوم بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرم را مهار کرد و به مجموع ۳۲۷ رسیده وسوم شد.

نماینده صربستان ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را هم به نام خود ثبت کرد. او در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۹۱ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با مجموع ۳۳۶ کیلوگرم دوم شد.

وزنه‌بردار ارمنستان هم در حرکت نخست ۱۹۲ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در سومین باری که روی تخته حرکت دوضرب آمد، وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را هم بالای سر نگاه داشت تا با اقتدار و اختلاف بسیار با رقبای خود با مجموع ۳۹۱ کیلوگرم قهرمان شود.

کد خبر 269781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha