همشهری آنلاین: رضا بیرانوند در جایگاه چهارم مسابقات وزنه‌برداری دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان ایستاد.

R.Beyranvand

به گزارش سايت فدراسيون وزنه‌برداري، در رقابت‌هاي وزنه‌برداری و در دسته ۸۵ کیلوگرم رضا بیرانوند در اولین انتخاب خود در حرکت یک ضرب موفق شد وزنه ۱۳۹ کیلوگرم را بالای سر ببرد، اما در دومین حرکت نتوانست وزنه ۱۴۴ کیلوگرم را مهار کند. او در سومین باری که روی تخته آمد وزنه انتخابی ۱۴۴ کیلوگرم را بالای سر نگاه داشت و در جایگاه سوم یک ضرب ایستاد.

در حرکت یک ضرب ختاگ خوگایف از روسیه با مهار وزنه‌های ۱۵۰، ۱۵۷ و ۱۶۴ کیلوگرم از رقبای خود پیشی گرفت. فرخودبیک سوبیرف ازبکستاني هم با مهار وزنه‌های ۱۴۰، ۱۴۵ و ۱۴۷ كيلوگرم جایگاه دوم حرکت یک ضرب را به خود اختصاص داد. در این دسته محمد شوشا از مصر و سیونگ هوان هوانگ از کره جنوبی هم حضور داشتند که در حرکت یک ضرب خود به ترتیب وزنه‌های ۱۴۰ و ۱۳۵ را بالای سر بردند.

در حرکت دو ضرب بیرانوند با مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرم کار خود را آغاز کرد. او در حرکت دوم وزنه ۱۷۳ کیلوگرم را مهار کرد، اما در حرکت سوم وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را انداخت تا با مجموع ۳۱۷ کیلوگرم به کار خود پایان دهد و عنوان چهارم را به نام خود ثبت کند.

نماینده ازبکستان ابتدا وزنه ۱۷۰ را مهار کرد و در حرکت دوم وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت سوم خود وزنه ۱۷۷ را نتوانست مهار کند و با مجموع ۳۲۱ کیلوگرم کار خود را به اتمام رساند تا روی سکوی دوم برود.

وزنه‌بردار مصري که در حرکت اول و دوم خود نتوانسته بود وزنه ۱۷۸ کیلوگرم را بالای سر ببرد بار سوم موفق به مهار این وزنه شد تا با مجموع ۳۱۸ کیلوگرم و تنها یک کیلوگرم بیشتر از بیرانوند سوم شود.

وزنه‌بردار روس هم در اولین انتخاب خود در حرکت دو ضرب وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را بالای سر برده و قهرمان شد. او در حرکت دوم ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را درخواست کرد كه در مهار آن ناکام ماند.

کد خبر 269646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha