یک هفته از حادثه سقوط هواپیما گذشت؛ ۴۰نفر جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر نیز گرفتار تخت بیمارستان‌ها هستند.

سقوط هواپیما

در اين ميان خانواده برخي حادثه‌ديدگان از مسئولا ن گلايه دارند. يكي از آنها اشكان ناهيد، برادر اميرعباس ناهيد، يكي از جانباختگان است. او در اين‌باره به برنا مي‌گويد: وقتي از اين قضيه خبردار شدم با 118تماس گرفتم كه شماره‌اي از اين شركت هواپيمايي دستم بيايد اما شماره‌اي ثبت نشده بود. كسي اصلا به ما خبري نداد. ما از طريق دوستان و همكاران، از اين قضيه مطلع شديم. من حتي سايت شركت را هم پيدا كردم و به شماره‌اي كه به‌عنوان تماس با ما روي سايت بود زنگ زدم اما شماره ديگر موجود نبود. دريغ از يك پاسخ! يك شماره ديگر پيدا كردم كه تلفن روي پيغامگير بود. سؤالم اين است كه اگر يك شركت هواپيمايي ثبت شده شماره‌اي نداشته باشد، مكان ندارد؟

وي ادامه مي‌دهد: باز هم هر چقدر توقعمان را كم كنيم، حادثه‌اي است كه اتفاق افتاده و تنها به اين دليل كه در تهران رخ داده خيلي بزرگ‌نمايي شده است. شايد اصلا اگر در شهر كوچكي اتفاق مي‌افتاد، كسي به اين شدت از اين قضيه خبردار نمي‌شد. اما در نهايت پاسخ ما اين بود كه از اين دست اتفاقات پيش مي‌آيد. من دنبال يك مسئول بودم اما تنها منشي جوابم را مي‌داد و بعد هم گوشي را روي من قطع مي‌كرد. جالب‌تر اينكه مي‌گفتند از كجا معلوم شما برادر اين آقا باشي؟ گفتم شما آدرس شركت را بدهيد، من كارت ملي مي‌آورم برايتان.

برادر داغدار مي‌گويد: همه از مسائل خيلي راحت باخبر مي‌شوند اما هيچ‌كسي عين خيالش نيست كه 38يا 39نفر فوت شده‌اند. حداقل وظيفه اين شركت خبررساني به ما بود. ما از اين خبر گذشتيم اما حتي يك تسليت حضوري كه هيچ، تلفني هم به ما نگفتند. يادم مي‌آيد در جواب ما گفتند در نهايت به هر كدام تا سقف 1.5 ميليون تومان براي كفن و دفن مي‌دهند. اين صحبت توهيني به خانواده‌هاي داغدار اين حادثه است. ناهيد در پايان مي‌گويد: من و خانواده‌ام و همچنين خانواده‌هاي داغدار از نظر روحي وضعيت مناسبي نداريم اما بايد تحقيقات كامل شود و كسي بي‌خيال اينگونه مسائل نشود. همه افرادي كه در اين پرواز بودند از قشر تحصيلكرده جامعه و افرادي بودند كه براي خدمت به مردم به طبس مي‌رفتند. اميدوارم اين پرونده بسته نشود و ديگر شاهد اين قبيل اتفاقات نباشيم.

کد خبر 269262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha