همشهری آنلاین: قبول‌شدگان نهایی‌ کلیه کد رشته‌های امتحانی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۹۳ از روز شنبه تا دوشنبه اول تا سوم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به دانشگاه‌های محل قبولی خود مراجعه کنند.

به گزارش مهر، داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهايي‌ هريك‌ از كد رشته محل‌هاي‌ تحصيلي اعلام‌ شده‌ است‌، براي اطلاع از تاريخ و مدارك لازم براي ثبت‌نام به سايت اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه محل قبولي مراجعه کنند و در صورت نبودن برنامه زماني خاص در سايت دانشگاه، لازم است در يكي از روزهاي شنبه اول، يكشنبه دوم و يا دوشنبه سوم شهریور ماه با توجه به شرايط و ضوابط اعلام شده براي ثبت‌نام‌ به دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي‌ ذيربط مراجعه کنند.

  • شرایط تکمیل ظرفیت دکتری سال 93

در صورتي كه مقرر شود نسبت به تكميل ظرفيت پذيرش دانشجو براي دوره دكتری (نيمه متمركز) Ph.D سال 93 تكميل ظرفيت صورت گيرد، اطلاعيه پذيرش دانشجو در اين خصوص در تاريخ 24 شهریور ماه 93 از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و بر اساس مصوبه 23 تیر ماه 93 هيأت امناي دانشكده غيردولتي - غيرانتفاعي اصول‌الدين، ميزان شهريه يك دوره كامل مقطع دكتري در رشته علوم قرآن و حديث براي دانشجويان آن دانشكده مبلغ 540 میلیون ريال اعلام می‌شود.

  • زمان انتشار کارنامه پذیرفته‌شدگان

برای داوطلبان واجد شرايط گزينش كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هر يك از كدرشته‌هاي معرفي شده براي مصاحبه و در سهميه مربوط تنظيم و از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش در تاريخ 30 مرداد ماه 93 منتشر می‌شود.

همچنين تغيير رشته، گرايش و انتقال پذيرفته‌شدگان دوره‌هاي دكتري «Ph.D» امكان‌پذير نيست.

داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي آزمون از طريق سايت، در صورتي كه منحصراً درباره كد رشته‌هاي معرفي شده براي مصاحبه و ساير مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا 20 شهریور ماه منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان سنجش اقدام کنند.

کد خبر 269100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha