یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: انجمن فرهنگی-هنری تصویرگران به مناسبت جنایت و کشتار غیر نظامیان و کودکان در منطقه خاورمیانه، هنرمندان تصویرگر را برای شرکت در نمایشگاهی مجازی با موضوع نسل کشی در غزه و خاورمیانه و با عنوان «مشرق زیبای من غمگین است!» به نمایش بگذارند.

پوستر تجسمی

به گزارش مهر، در فراخوان این انجمن آمده است: جنایت و خونریزی و کشتار غیرنظامیان و کودکان خاورمیانه در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و از همه دردناک‌تر، فلسطین، وجدان بشریت را می‌لرزاند و هنرمندان مسئول را به واکنش‌ وامی‌دارد.

ما در مقابل غمگینی فرزندان مشرق زیبا که گهواره تمدن و خاستگاه رؤیاهای بشریت است، مسئولیم.

انجمن فرهنگی- هنری تصویرگران از تصویرگران هم‌وطن ــ در هر جای جهان که هستند ــ دعوت می‌کند با آثارشان، مسئولیت انسانی و هنرمندانه‌شان در برابر فاجعه نسل‌کشی در غزه و خاورمیانه را به‌جا آورند و در نمایشگاهی مجازی، یکصدا خواهان صلح و عدالت در منطقه شوند.

بر اساس این فراخوان، همه تصویرگران می‎توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و به این منظور تا 20 شهریورماه سال جاری مهلت دارند آثارشان را به نشانی tasvirgaran@casi.ir ارسال کنند.

آثار باید با موضوع جنگ و کودکان در خطر و رنج دیده در خاورمیانه باشد و هر هنرمند می‎تواند حداکثر 2 اثر ارسال کند که پس از داوری، تنها یک اثر به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه به صورت مجازی در بخش گالری سایت رسمی انجمن تصویرگران به نشانی casi.ir به نمایش در خواهد آمد.

انجمن در تلاش است گزیده‎ای از آثار را در یکی از گالری‎های تهران به نمایش درآورد.

کد خبر 269070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha