پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار سپاهان و استقلال در اصفهان در روز اول از هفته سوم لیگ برتر با برتری سه بر یک شاگردان کرانچار به پایان رسید.

ss

به گزارش ایسنا، دیدار سپاهان و استقلال با برتری سه بر یک میزبان به پایان رسید. گل استقلال را بیک زاده به ثمر رساند و گلهای سپاهان توسط حاج صفی، شریفی و پریرا وارد دروازه استقلال شد.

در نیمه نخست این دیدار، دو تیم بازی خوب و روانی را ارائه دادند و این شاگردان قلعه‌نویی بودند که به گل نخست رسیدند. ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی بیگ‌زاده با اشتباه نویدکیا همراه شد و موقعیت شوت زنی خوبی را برای فخرالدینی ایجاد کرد که این بازیکن در دقیقه 15 با یک شوت سرکش، دروازه سپاهان را باز کرد. در ادامه سپاهانی ها برای گلزنی یکپارچه حمله شدند که در صحنه‌ای مشکوک، فغانی، داور این دیدار خطای پنالتی ای را به سود سپاهان اعلام کرد که این ضربه را حاج صفی در دقیقه 26 به گل تبدیل کرد.

تنها هشت دقیقه بعد از گل تساوی سپاهان بود که پریرا از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با یک پاس بغل، شریفی را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود سپاهان شود.

با آغاز نیمه دوم بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و هر دو تیم در ایجاد فرصت موفق عمل کردند اما حملات سپاهانی ها از زهر بیشتری برخوردار بود و در چند صحنه شاگردان کرانچار فرصت‌های خوبی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 64 پاس دیدنی خلعتبری به پریرا، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و شوت وی دور از دستان فروزان به گل سوم سپاهان تبدیل شد.

پس از گل سوم سپاهان استقلال برای گلزنی فشار زیادی روی دروازه سپاهان آورد اما خطاهای نسبتا پرشمار سپاهانی‌ها پشت محوطه جریمه، مانع از موقعیت‌های جدی برای استقلالی ها می‌شد.

در این دیدار خط دفاع استقلال عملکرد مطلوبی نداشت و خلا صادقی و عمران‌زاده بیش از هرچیزی به چشم می‌آمد.

کد خبر 268804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha