مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: هزارو ۵۰۰ کیوسک در تهران وجود دارد ودر ۱۵ سال اخیر هیچ مجوز کیوسکی صادر نشده است .

قدیمی

به گزارش مهر، رضا قدیمی با اشاره به مسولیت شرکت در ساماندهی صنایع ومشاغل شهر اظهارداشت: توسعه شهرنشینی و رشد بافت مسکونی در کنار واحدهای تولیدی وصنعتی از گذشته تا کنون موجب شده است تا ما امروزه شاهد فعالیت واحدهای صنفی وصنعتی در کنار محل زندگی شهروندان باشیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تا به امروز بخش عمده صنوف آلاینده از تهران منتقل و یا تغییر شغل داده‌اند و فقط تعداد محدودی از آنها درشهر فعالیت دارند خاطرنشان کرد: کلیه کارگاه‌های آلاینده حداکثر تا شش ماه اول سال 94 ساماندهی خواهند شد.

قدیمی با بیان اینکه عمده مزاحمتهای صنفی مربوط به خدمات خودرویی است تصریح کرد: خدمات خودرویی شامل 15 رسته شغلی هستند که در این راستا شرکت ساماندهی ضمن ارایه اخطارهای متعدد از طریق بنر ،ترکت وتذکر کتبی تا کنون در18مرحله اقدام به برخورد با مزاحمتهای شغلی نمایشگاه داران اتومبیل نموده است.

وی تصریح کرد :ما به کلیه نمایشگاه داران اعلام نمودیم که پیاده رو محل رفت وآمد شهروندان است این درحالی است که طی مستندات جمع آوری شده این واحدها پیاده رو را محل استقرار وپارک خودروهای فروشی خود نموده بودند که بعضا هم فاقد پلاک بودند.

قدیمی تصریح کرد :بدین منظور طی ماههای گذشته در 18 مرحله با همکاری اماکن وناجا اقدام به برخورد با مزاحمتهای شغلی نمایشگاه داران نمودیم ودراین روند 30 واحد صنفی را پلمب کردیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در 25 سال پیش تنها 350 واحد صنفی جواز کسب نمایشگاه اتومبیل را داشتند اظهار داشت :هم اکنون 1500واحد صنفی جواز دارند ومابقی بدون جواز وشرایط لازم در حال فعالیتند.

قدیمی در خصوص رشد قارچ گونه مشاغل کاذب نیزگفت :در بحث ساماندهی دستفروشان ومشاغل کاذب سازمانها ونهادهای بسیاری مسول هستند که باید همه با هم با یک برنامه بلند مدت نسبت به ساماندهی آن اقدام نمایند .چرا که شهرداری تهران در راستای ساماندهی دستفروشان روزبازارهای متعددی را در گذشته در محلات راه اندازی نمود اما به دلیل مشکلات اقتصادی در حاشیه شهرهای بزرگ این روند دردرون شهرها در حال توسعه است.

وی در خصوص ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی نیز اعلام داشت : درحال حاضر 1500 کیوسک در تهران وجود دارد ودر 15 سال اخیر هیچ مجوز کیوسکی صادر نشده است .

قدیمی پیرامون نوسازی کیوسک‌های مطبوعاتی ادامه داد: در بحث کیوسک‌های مطبوعاتی ما شاهد تداخل صنفی هستیم که مانع انجام وبرنامه ریزی مناسب برای آنها می شود.

وی همچنین به افزایش ظرفیت سوختگیری در جایگاههای سی ان جی اشاره کرد وگفت :در حال حاضر 120 دستگاه خودرو در روز سوختگیری می کنند که نشان از افزایش دوبرابری ظرفیت سوختگیری نسبت به سال گذشته دارد.

کد خبر 268721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha