همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: طی توافق انجام شده با مجمع امور صنفی تولیدی، ۱۰ صنف مشمول انتقال به چهاردانگه منتقل خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، رضا قدیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در نشست مشترکی که با رییس مجمع امور صنفی تولیدی وروسای اتحادیه 10 صنف در تهرانداشتیم مقررشد تا جهت انتقال این صنوف برنامه ریزی‌های مشخصی انجام شود.

وی با اشاره به ساخت مجتمع های صنفی- خدماتی جهت استقرار این صنوف گفت: بررسی‌های مطالعاتی و کارشناسی بر روی زمین چهاردانگه انجام شده واعضای اتحادیه نیز بازدیدهای خود را از زمین مذکور انجام داده‌اند ومقررشده است تا اتحادیه‌های تعیین شده، میزان وتعداد واحدهای کارگاهی ،تجاری ونمایشگاهی خود را در زمین مذکور اعلام نمایند تا متناسب با درخواست آنها تصمیم گیری‌های لازم در زمان احداث واحدها در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی افزود: مسولان اتحادیه صنف کفش ماشینی ودست دوز ،لیتوگرافی ،صحافی ،صندلی سازان خودرو ،کشبافان ،سراجان ،صباغ وگلسازان ،ایمنی وکلاه آتش نشانی برای انتقال از نقاط مرکزی شهر تهران با شرکت ساماندهی به توافق رسیدند ومقرر شد تا زمینی در چهاردانگه جهت ساخت مجتمع‌های صنفی وخدماتی در نظر گرفته شود.

قدیمی افزود: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل حمایت های لازم را از صنوف تهران در قالب راه اندازی شهرک های صنفی و خدماتی انجام خواهد داد تا سطح رفاه شهروندان برای زندگی سالمتر در تهران افزایش یابد.

کد خبر 245748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز