همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: اقدام شهرداری اقدامی در جهت حفظ حقوق خانم‌ها و ارتقای امنیت کاری آنهاست. این مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی است. فرض اشتباه، سوال اشتباه و برداشت اشتباه را به‌دنبال دارد. ما می‌گوییم اقدام شهرداری توجه به کرامت و شخصیت و منزلت بانوان است.

بخش‌هايي از گفتگوي شرق با مرتضي طلايي را در زير بخوانيد:

  • اساسا موضوع تفکیک جنسیتی متاثر از فضاسازی‌هایی است که دارد انجام می‌شود. فکر نمی‌کنم هیچ مسوولی در کشور به‌دنبال تفکیک و جداسازی زن و مرد باشد. امنیت خانم‌ها با طرح این موضوعات اینگونه لوث می‌شود. شما آیا حاضرید در محیطی که صد مرد تنه به تنه‌تان می‌زنند حرکت کنید؟ کار کنید.
  • فرض این است که تفکیک جنسیتی، گرفتن حق خانم‌هاست. اما این اشتباه است. دین ما، فرهنگ ما چنین اجازه‌ای را به کسی نمی‌دهد. اقدام شهرداری اقدامی در جهت حفظ حقوق خانم‌ها و ارتقای امنیت کاری آنهاست. این مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی است. فرض اشتباه، سوال اشتباه و برداشت اشتباه را به‌دنبال دارد. ما می‌گوییم اقدام شهرداری توجه به کرامت و شخصیت و منزلت بانوان است.
  • این مصوبه سال 82 شورایعالی انقلاب فرهنگی است که مدیران را از به‌کار‌گیری منشی زن منع می‌کند. قالیباف از همان زمان این مصوبه را پیگیری کرده و در صدد اجرای آن بوده است.
  • مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی می‌گوید مدیران مرد نمی‌توانند منشی زن استخدام کنند. ملاک اظهارنظر بنده مبتنی بر قانون است. فضا‌سازی نکنید یک مقدار این نانی که دارید می‌خورید درست و راستی باشد.
کد خبر 267967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha