یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: امکان استفاده از خدمات و تسهیلات سفر کارت ملی برای دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران فراهم شد.

به گزارش فارس، بابک ارسیا رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، گفت: در پی نهادینه کردن شرایط سفر در میان قشر دانشگاهی و اعضای خانواده آنها و ایجاد زمینه‌ برای رفاه حال این افراد، این مرکز اقدام به اعطای سفر کارت ملی به دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران کرده است که در فاز نخست تعداد 2 هزار نفر از دانشجویان جامعه هدف این طرح به حساب می‌آیند.

وی افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت سفر کارت ملی و بانک عامل سامان و دریافت اطلاعات این اعضاء، سفر کارت ملی صادر شده و در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار گرفته است.

ارسیا گفت: مراکز گردشگری واجد شرایط با تنوع سطح در اقصی نقاط ایران، برای ارائه خدمات و محصولات گردشگری، سفر، امکانات رفاهی و تفریحی در شبکه پذیرندگان سفر کارت ملی فعال هستند و به این طریق دانشجویان با در اختیار داشتن سفر کارت ملی می‌توانند از تخفیف‌هاي ویژه 10 تا 50 درصدی این شبکه بهره‌مند شوند.

مراکز اقامتی مانند هتل‌ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی شهری و بین‌راهی، شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر از مهمترین مراکز گردشگری عضو این شبکه هستند.

ارسیا با بیان این مطلب افزود: تخفیف‌های ارائه‌ شده به دارندگان سفر کارت ملی از سوی مراکز گردشگری عضو شبکه سفر کارت ملی می‌تواند مدیریت سفر را با امنیت خاطر و سرعت مناسب تسهیل کرد.

رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه خدمات ارائه شده به دانشجویان گفت: امکان برگزاری سفرهای خاص دانشجویان از جمله خدمات ارائه شده در مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان است که امید است بتوان این خدمات را با پایین‌ترین قیمت ممکن به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ارائه کرد.

وی هدف از صدور سفر کارت ملی بین دانشجویان را رفاه و بهره‌مندی آنها از مزایای سفر، تشویق دانشجویان به استفاده از امکانات گردشگری در فصول مختلف سال، افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود‌اتکایی، دیدار از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی و ضرورت ساماندهی و نظارت بر سفرهای دانشجویی برای بهره‌برداری مناسب‌تر از این سفرها دانست.

وی در پایان با اشاره به ادامه طرح صدور سفرکارت ملی برای دانشجویان یادآور شد: دانشجویان علاقمند به دریافت سفر کارت ملی می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران و عضویت در باشگاه گردشگری، فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات، سفرکارت خود را دریافت کنند.

باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان به منظور بهره‌مندی دانشجویان گردشگر از خدمات و تسهیلات مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شده است. این باشگاه با مطالعه و تمرکز بر نیازهای جامعه دانشگاهی، توانسته شرایطی را بوجود آورد تا این گروه به راحتی از خدمات و برنامه‌های علمی فرهنگی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران برخوردار شوند.

همه دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه‌های ایران می‌توانند با عضویت در این باشگاه از برنامه‌ها، خدمات و اردوهای این مرکز که از طریق پایگاه اینترنتی www.istta.ir به اطلاع دانشجویان عضو می‌رسد، بهره‌مند شوند.

کد خبر 267590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha