همشهری آنلاین: تیم نیروهای مسلح ایران با شکست مقابل میزبان بازی‌ها، باید برای کسب عنوان سومی به مصاف قطر برود.

volleyball

در پایان دور مقدماتی و در گروه یک تیم‌های ونزوئلا و ایران با 12 امتیاز رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در این گروه تیم‌های کره جنوبی (12 امتیاز)، آلمان (6)، هند (4 امتیاز) و کانادا (3 امتیاز) از راه‌یابی به مرحله بعد بازماندند.

در گروه دوم هم تیم‌های برزیل و قطر به ترتیب با 12 و 7 امتیاز رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. تیم‌های چین، فنلاند و هلند نیز به ترتیب با 7، 4 و 3 امتیاز از راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در آخرین دیدار دو مقدماتی خود سه بر یک مغلوب ونزوئلا شد و با چهار پیروزی و یک شکست و به دلیل معدل ست کمتر نسبت به تیم ونزوئلا در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

شاگردان فرهاد نفرزاده، در ست دوم 26 بر 24 ونزوئلا را شکست دادند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 23 مغلوب شدند.

جواد حسین آبادی با کسب 16 امتیاز، امتیازآورترین بازی دیدار دو تیم ایران و ونزوئلا شد.

اما مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان شنبه شب (11 مرداد) در برزیل پیگیری شد و تیم ایران سه بر صفر مغلوب برزیل شد و نتوانست به مسابقه نهايي راه يابد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان شب گذشته در برزیل پیگیری شد و تیم والیبال نیروهای مسلح ایران سه بر صفر مغلوب برزیل شد و از راه یابی به دیدار نهایی باز ماند.

تیم ايران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 28 بر 26 و 27 بر 25 شکست خورد و بدين ترتيب يكشنبه شب برای کسب عنوان سومی به میدان مي‌رود.

تیم والیبال ایران در ابتدای دیدار با برزیل از ترکیب علیرضا بهبودی، ، حسین آبادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، غلامی و همایونفر استفاده کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ونزوئلا سه بر دو قطر را شکست داد و حریف برزیل در دیدار نهایی شد و قطر نیز برای کسب عنوان سومی برابر ایران صف‌آرایی خواهد كرد.

کد خبر 267543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha