یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کنندگان «شهر موش‌ها۲» ضمن اختصاص در صدی از فروش این فیلم به کودکان کار ایران و کودکان آسیب‌دیده از جنگ کشورهای دیگر منطقه، از دوبله آن به زبان عربی و نمایش برای کودکان غزه، سوریه، عراق و ... خبر دادند.

نمایش کودک

به گزارش ايسنا، منیژه حکمت یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم گفت: با توجه به فاجعه انسانی و بشری در غزه، عراق، سوریه، افغانستان و تمام کشورهایی که جنگ گریبان کودکان آنها را گرفته، تصمیم گرفتیم «شهر موش‌ها» با بضاعت خودش به این عزیزان کمک کند.

وی خطاب به این کودکان اظهار کرد: می‌خواهیم در این جنگ نابرابر و ضد بشری شما را در شادی کودکان ایران سهیم کنیم و با آماده کردن نسخه عربی، حداقل برای دو ساعت فارغ از هر نوع رفتار ضد انسانی در کنار شما به دیدن «شهر موش‌ها» بنشینیم و همراه با این فیلم رفتار انسانی رابه حاکمان زورگو یاد دهیم.

حکمت گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم که «شهر موش‌ها» را در ویرانه‌های کشورهای جنگ زده برای کودکان به نمایش بگذاریم.

این تهیه ‌کننده ادامه داد: بضاعت ما از فروش فیلم هر چقدر باشد یاد این کودکان خواهیم بود و طبق توافق تهیه کنندگان «شهر موش ها 2» درصدی از فروش را به کودکان کار و محروم از تحصیل و همچنین کودکان آسیب دیده از جنگ اختصاص خواهیم داد.

حکمت با بیان اینکه پیش از این هم تصمیم داشتیم این کمک از طریق سازمان یونیسف انجام شود، گفت: در حال حاضر تصمیم گرفتیم خودمان با فیلم مان در تمام نقاط ایران که فاقد سینما است و در کنار کودکان درگیر جنگ و خشونت حاضر شویم و جشن «شهر موشها» را برگزار کنیم.

اکران «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 267085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha