همشهری آنلاین: گروه «اینک» به سرپرستی و آهنگسازی حامد فکوری و مقداد شاه حسینی کنسرت خود را با استفاده از آثار انور براهیم در تقدیم به مقام هنری محمدرضا لطفی به روی صحنه خواهد برد.

کنسرت

به گزارش همشهري آنلاين، در اين كنسرت كه 15 تا 17 مردادماه با عنوان «اینک . . . دریچه ای به بیکرانگی . . .» در تالار رودكي برگزار خواهد شد گروه موسيقي "اينك" متشكل از حامد فکوری و مقداد شاه حسینی (تار)، شروین مهاجر (کمانچه)، فرهاد صفری (تمبک و زروان)، پوریا فرجی (سنتور آلتو)، نگار نوراد (ویولنسل) و اشکان کمانگری (خواننده) در سه بخش به اجراي موسيقي مي‌پردازند؛ به طوري كه بخش اول اين اجرا به بداهه نوازی تار حامد فكوري و بخش دوم نيز به بداهه نوازي سه تار مقداد شاه حسینی اختصاص دارد.

گروه "اينك" در بخش سوم به اجرای آثاری از «انور براهیم» نوازنده برجسته تونسی عود خواهند پرداخت به طوري كه در اين قسمت مقدمه در آواز بیات اصفهان بر اساس قطعه ای از انور براهیم با تنظیم حامد فکوری، قطعه «خورشید را در کوچه صدا کن» ساخته انور براهیم با تنظیم حامد فکوری، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان با اشعاری از مهدی اخوان ثالث، ساز و آواز در آواز بیات اصفهان، تصنیف دشت بیکران به آهنگسازی و تنظیم حامد فکوری با شعری از مهدی اخوان ثالث اجرا می‌شود.

همچنین قطعات بداهه نوازی در دستگاه نوا، چهارمضراب در دستگاه نوا به آهنگسازی و تنظیم مقداد شاه حسینی بر اساس ریتمی از فرهاد صفری همراه با آواز بر روی شعری از مولانا جلال الدین بلخی، ساز و و آواز در دستگاه نوا و تصنیف دریچه به آهنگسازی و تنظیم مقداد شاه حسینی با شعری از مهدی اخوان ثالث از دیگر قطعات این بخش است.

گروه موسيقي اينك سال 90 به خوانندگي سينا سرلك در تالار وحدت به روي صحنه رفتند و اين اولين كنسرت گروه بعد از گذشت سه سال است.

بلیت های این کنسرت كه 15 تا 17 مردادماه در تالار رودكي برگزار مي‌شود هم اكنون در مراکزی چون پرشیا (83880)، کافه کهن (2/88592771)، بتهوون (9/88313868) و گیشه تالار وحدت (5/66705101) به فروش می‌رسد.

کد خبر 267075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha