همشهری آنلاین: همزمان با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران، افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه شاغل به تحصیل در خارج از کشور به دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان پرداخت این افزایش مقرری از سوی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اعلام شد.

به گزارش پايگاه رسمي وزارت علوم، دکتر احمد غلامی در خصوص زمان پرداخت افزایش مقرری دانشجویان بورسیه گفت: افزایش مقرری دانشجویان بورسیه با میانگین 10 درصد به تصویب هیئت وزیران رسیده ولی هنوز به سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ابلاغ نشده است و هر زمان که ابلاغ شود عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان ادامه داد: اگر پرداخت این افزایش مقرری به شش ماه نخست اول سال نرسد افزایش مقرری نیمه اول و دوم در نیمه دوم سال را به صورت يكجا پرداخت خواهیم کرد.

غلامی افزود: این افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور با میانگین 10 درصد بسته به کشورهای مختلف افزایش خواهد یافت و پس از ابلاغ از سوی دولت لازم‌الاجرا خواهد بود.

بر اساس میزان مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از کشور، دانشجویان شاغل به تحصیل در کشورهای سوئیس و دانمارک دارای بیشترین مقرری و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور هند و به ویژه شهرهایی غیر از دهلی و بمبئی دارای کمترین مقرری هستند.

کد خبر 266524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha