همشهری آنلاین: دهمین مرحله از لیگ الماس دو و میدانی امروز از ساعت ۹ شب به وقت تهران در موناکو آغاز شد. جایی که بیشتر ایرانی‌ها چشم به عملکرد نائب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن دوخته بودند.

احسان حدادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی لیگ الماس؛ مسابقات لیگ الماس دو و میدانی که در آن فقط قهرمانان جهان و المپیک و عنوان‌داران دو و میدانی حق حضور دارند؛ امشب در حالی در موناکو آغاز شد که در بیشتر رشته‌ها نام آشنا‌ها حضور به هم رسانیده بودند.

در رشته پرتاب دیسک؛ اما احسان حدادی رکورد دار این رشته در آسیا و دارنده مدال برنز جهان و نقره المپیک لندن در ادامه روند نزولی خود در ماه‌های اخیر در بین 8 شرکت کننده در حالی با رکورد 64 متر و 47 سانتی متر در جایگاه چهارم قرار گرفت که از بین رقبای همیشگی‌اش تنها پیوچور مالاچوفسکی لهستانی و گرد کانتر استونیایی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند و روبرت هارتینگ قهرمان المپیک لندن و رقیب اصلی حدادی در موناکو حضور نداشت.

مالاجوفسکی  با پرتابی به میزان 65 متر و هشتادو چهار سانتی متر در جایگاه اول قرار گرفت و مجموع امتیازاتش در ده مرحله از لیگ الماس را به عدد 16 رسانید. پس از مالا چوفسکی؛ یورگی فرناندز از کوبا با پرتابی به میزان 65.46 دوم شد و گرد کانتر قهرمان المپیک پکن و نفر سوم المپیک لندن باپرتاب 64.98خود به رتبه سوم رسید.

حدادی در طی شش پرتاب خود به ترتیب  این نتایج را بدست آورد:

پرتاب اول:62.47

پرتاب دوم:64.47

پرتاب سوم:63.37

پرتاب چهارم:خطا

پرتاب پنجم:62.25

پرتاب ششم:63.57

بدین ترتیب احسان حدادی در دهمین مرحله از لیگ الماس دو و میدانی با همان یک امتیاز قبلی که کسب کرده بود در رده‌ی کلی در جایگاه ششم پرتابگران این لیگ قرار دارد.

کد خبر 266223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha