پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آندرانیک تیموریان، ها‌فبک ملی‌پوش و میانی باشگاه استقلال در این تیم ماندنی شد. او پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم به مدت دو سال تمدید کرد.

taymourian

هافبک میانی و ملی پوش استقلال می‌گوید پیش تر هم گفته بوده که تنها گزینه داخلی او استقلال است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان پس از تمدید قراردادش با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: طی چند جلسه‌ای که با آقای نظری جویباری و سایر مسئولان باشگاه استقلال داشتم، به این توافق رسیدیم که در استقلال بمانم. ما امسال تیم خوبی هستیم و قطعا از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شویم. امیدوارم بتوانم در این فصل بهترین بازی هایم را برای تیم محبوبم، یعنی استقلال انجام دهم. من با این تیم به توافق دوساله دست پیدا کرده‌ام.

taymourian

او درباره رعایت سقف قرارداد در استقلال، اظهار کرد: سقف قراردادها در استقلال رعایت شده و البته در این باره آقای نظری جویباری می‌توانند بهتر توضیح دهند.

هافبک میانی استقلال درباره ماندنش در این تیم، بیان کرد: من از اکثر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما همواره گفته‌ام که در ایران تنها به استقلال فکر می‌کنم و دوست دارم در اینجا بازی کنم. من یک پیشنهاد از قطر هم به صورت جدی داشتم که به دلایل شخصی ترجیح دادم به آنجا نروم.

او درپاسخ به سوالی درباره سقف بودجه، گفت: این تصمیم وزارت ورزش بوده است که جهت شفاف سازی این کار انجام شود. البته نمی دانم چرا این مسئله مخص به استقلال و پرسپولیس است اما برای من پول ملاک نیست و در انتخاب من مسائل دیگر هم موثراست. من به این نتیجه رسیدم که نهایتا در استقلال بمانم. امیدوارم بازی‌های خوبی را از این تیم در طول فصل شاهد باشیم.

تیموریان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش داربی با توجه به اینکه در هفته آخر است، کمی تشریفاتی نخواهد شد، بیان کرد: در سی سال گذشته هیچگاه این دیدار تشریفاتی نبوده و همیشه جذاب بوده است. من با نظر شما مخالف هستم.

کد خبر 266160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha