همشهری آنلاین- مهدی تهرانی: قبل از آغاز بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در برزیل؛ برنامه ریزی‌ها حاکی از این بود که از مجلس شورای اسلامی نیز دو نماینده به این بازی‌ها اعزام‌ می‌شوند.

مهدی شافعی استفان گراهام

برای این منظور قرار بود حمید رسایی به همراه افضلی‌فر از کمیسیون اصل نود به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی به برزیل بروند اما این سفر با دستور رئیس مجلس لغو گردید.

با اینهمه این پایان کار نظارتی مجلس بر جام جهانی برزیل نبود، چرا که دو نفر کارشناس از کمیسیون اصل نود به نام‌های شافعی و شاه‌حسینی و طبق اعلام خودشان با هزینه شخصی ( هرکدام 320 میلیون ریال برای اقامت 20 روزه)  مسافر نیمکره‌جنوبی شدند.

جدای از همه‌ی حرف و حدیث‌ها؛ نکته بامزه و شاید قابل توجه شباهت بی‌بدیل و اعجاب انگیز مهدی شافعی (دبیر کمیته ارتقای سلامت اداری کمیسیون اصل 90 مجلس) با استفان گراهام بازیگر توانای انگلیسی است.

گراهام را با فیلم‌های قاپ زنی ساخته گای ریچی محصول 2000، دارو دسته‌ی نیویورکی محصول 2002 می توانید به یاد بیاورید. ضمن اینکه استفان گراهام سابقه فیلم فوتبالی هم دارد: یونایتد لعنتی محصول 2009 ساخته تام هوپر که در آن فیلم نقش بیلی برمنر کاپیتان دهه 70 تیم لیدز یونایتد را ایفا کرد.

با حضور شافعی در برزیل و استادیوم‌های فوتبال به احتمال زیاد خیلی از تماشاگران ممکن است او را با استفان گراهام اشتباه گرفته‌ باشند. اما احتمالا خود وی از این شباهت اطلاعی ندارد چرا که طبق گفتگویی که با یکی از سایت‌ها داشته و ایسنا نیز آن را نقل کرده، دبیر کمیته ارتقای سلامت اداری کمیسیون اصل نود با فیلم میانه‌ای ندارد و در عمرش فقط یکبار سینما رفته است.

مهدی شافعی سمت چپ و استفان گراهام در سمت راست

مهدی شافعی استفان گراهام

کد خبر 264748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha