همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اکران فیلم های خاطره انگیز در طرح ویژه ماه مبارک رمضان تا هفته آینده خبرداد.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به این که امروز دوشنبه نهم تير ماه تعدادی از فیلم های خاطره انگیز برای دریافت مجوز نمایش در شورای صنفی نمایش برای اکران در طرح ویژه رمضام بررسی می‌شوند، گفت: برای اکران طرح ویژه ماه مبارک رمضان، 15 فیلم سینمایی از آثار خاطره‌انگیز سینمای ایران را انتخاب کرده ایم که از این تعداد می‌توان به فیلم هایی چون «دلشدگان»، «ناخدا خورشید»، «پری»، «آژانس شیشه ای»، «مسافران»، «کمال الملک»، «کاغذ بی خط»، «هامون»، «لیلی با من است»، «ای ایران»، «زیر پوست شهر»، «گل های داوودی»، «بچه های ایران» اشاره کرد.

وی ادامه داد: هر کدام از این فیلم ها که برای اکران طرح ویژه ماه مبارک رمضان انتخاب شد باید از سوی شرکت های پخش برای اکران ویژه آنها درخواست مجوز نمایش ارائه شود.

البته با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان آغاز شده است برای تسهیل در این روند سعی می‌کنیم با همکاری شرکت های پخش کننده این فیلم ها، همزمان با درخواست پروانه نمایش مجدد، قرارداد اکران فیلم ها در پردیس های شهرداری را ببندیم که با توجه به روند اداری صدور پروانه نمایش، احتمال اکران این فیلم ها در هفته آینده وجود دارد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر با بیان این که پردیس های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمادگی اکران فیلم های مورد نظر در طرح ویژه ماه مبارک رمضان را دارد، تاکید کرد: پردیس ملت از شب گذشته در سانس 12 شب، اکران فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی را آغاز کرده است، همچنین پردیس های شهرداری از 12 شب به بعد با بلیت نیم بها آماده پذیرش مخاطبان سینما است.

وی بیان کرد: البته با توجه به اینکه این طرح از شب گذشته آغاز شده است، نمی‌توان انتظار داشت که در اولین شب با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

منبتی در پاسخ به این که چه برنامه ریزی برای آگاهی مردم برای اجرای این طرح انجام شده است، توضیح داد: سازمان سینمایی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما نهادهایی هستند که باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

در 2 سال اول اجرای این طرح، صدا و سیما تبلیغات و اطلاع رسانی خوبی را در این زمینه انجام داد که این طرح توانست با موفقیت همراه باشد، اما بعد از آن نمی‌دانم به چه دلیل این حمایت ها حذف شد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان گفت: ما تنها از طریق پردیس های سینمایی خود می‌توانیم برای اکران این فیلم ها تبلیغ کنیم، اما سازمان سینمایی می‌تواند با هماهنگی با صدا و سیما شرایط برای پخش تیزرهای این طرح را فراهم کنند.

متاسفانه مردم به دلیل اطلاع رسانی کم، نسبت به چگونگی اجرای این طرح آگاهی ندارند.

کد خبر 264314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha