همشهری آنلاین: معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۲۱ به بعد در مناطق شمالی، مرکزی، شرقی و برخی نقاط غربی تهران بار شامگاهی بعد از افطار را شاهدیم که ترافیک موجود نسبت به ایام قبل از ماه رمضان حجم بیشتری را داراست.

ترافیک

به گزارش فارس، سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در مورد پیک‌های ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پیک ترافیک صبحگاهی در ایام ماه مبارک رمضان با یک ساعت تغییر در اکثر محورها روبرو بوده است؛ بدین صورت که از ساعت 6 به ساعت 7 تبدیل شده و متناسب با حجم سفر تا ساعت 9 خاتمه می‌یابد؛ البته در برخی از معابر بزرگراهی نیز تا ساعت 10 ترافیک صبحگاهی ادامه دارد.

معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت 10 به بعد ترافیک محورها به حالت عادی برگشته و این وضعیت ظهر هنگام بعد از وقت اداری به دلیل حجم سفری که به واسطه بازگشت ایجاد می‌شود بالا می‌رود اما نه به اندازه صبح‌ها چرا که افراد به تناوب در محورها تردد می‌کنند و ترافیک ایجاد شده حجم کمتری داشته و قابل کنترل است.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: بار ظهرگاهی که تمام می‌شود از ساعت 14-15 تا نزدیک ساعت 18-19 بعداز ظهر بار خلوتی را شاهد هستیم که شروع پیک ترافیک را می‌توان بعد از آن و در حواشی اذان مغرب و حتی بعد از آن دانست.

این مقام انتظامی افزود: از ساعت 21 به بعد در مناطق شمالی ، مرکزی، شرقی و برخی مناطق غربی بار شامگاهی بعد از افطار را شاهدیم که این بار شامگاهی نسبت به روزهای قبل از ماه رمضان حجمش بیشتر است.

معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به پیک و گره‌های ترافیکی ایجاد شده در زمان افطار به شهروندان توصیه کرد که حداقل نیم‌ساعت مانده به افطار برای سفر درون‌شهری از خانه خارج شوند تا هم حوصله، آرامش و صبر بیشتری داشته باشند و هم در گره‌های ترافیکی معطل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: افراد با مدیریت زمان سفر درون‌شهری خود می‌توانند بدون دغدغه و عصبانیت و با رعایت حقوق خود و دیگران با آرامش به مقصد خود رسیده و افطار کنند.

کد خبر 264308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha