دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

همزمان با ادامه بمباران‌ها و حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شیمون پرز کشورهای عربی را کشورهای دوست خواند و آنها را به وحدت در برابر تروریسم با توجه به تحولات عراق فراخواند.

فرصت‌طلبی صهیونیست‌ها  در بحران عراق

 اين سخنان فرصت‌طلبانه درحالي بيان مي‌شود كه تل‌آويو اخيرا از استقلال كردهاي عراق نيز حمايت كرده‌است.

شيمون پرز در آخرين سخنراني خود به‌عنوان رئيس رژيم صهيونيستي كه آن را در آمريكا بيان كرد، گفت: كشورهاي عربي دشمن ما نيستند بلكه تروريسم دشمن ماست.

روزنامه اسرائيلي يديعوت آحرنوت نوشت كه پرز در سخنراني خود در كنگره آمريكا افزود: نه‌تنها بايد با اقدامات تروريستي مقابله كنيم بلكه بايد عوامل گسترش آن را نيز از بين ببريم و اين اقدام نه فقط از طريق اقدامات نظامي بلكه از رهگذر تحريم حاميان مالي و تسليحاتي تروريست‌ها و ايجاد شبكه‌اي منطقه‌اي به‌منظور مهار تروريست‌ها بايد انجام گيرد. اظهارات شيمون پرز كه يك‌ماه ديگر رياست رژيم صهيونيستي را به روبين ريولين واگذار خواهد كرد، در حالي بيان شد كه جنگنده‌هاي رژيم وي همچنان مناطق مختلفي از نوار غزه را بمباران مي‌كنند. ناپديدشدن 3صهيونيست از‌ ماه گذشته تا‌كنون بهانه‌اي براي انجام يك عمليات نظامي تمام‌عيار عليه فلسطينيان شده كه تا‌كنون 10شهيد و صدها اسير و بي‌خانمان به جا گذاشته‌است.

به موازات اين اظهارات و در ادامه بمباران نوار غزه، جنگنده‌هاي اف‌16، بالگردهاي آپاچي و هواپيماهاي بي‌سرنشين رژيم صهيونيستي در نخستين سحرگاه ‌ماه رمضان شماري از مناطق نوار غزه را بمباران كردند. مقام‌هاي محلي فلسطيني تأكيد كردند كه يكي از جنگنده‌هاي اين رژيم كوي زيتون در جنوب شرق شهر غزه را بمباران كرد كه باعث زخمي‌شدن يك دختر نوجوان 15ساله و فردي 47ساله شد. در روزهاي گذشته هم جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي برخي مناطق نوار غزه ازجمله دير البلح در مركز و خان‌يونس و رفح در جنوب نوار غزه را بمباران كرده بودند. برخي مقامات رژيم صهيونيستي ازجمله آويگدور ليبرمن اين روزها از ضرورت اشغال دوباره غزه سخن مي‌گويند.

کد خبر 264285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha