دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

نخستین جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای بررسی شرایط تمدید این مربی بدون نتیجه به پایان رسید.

جلسه بدون نتیجه فدراسیون با کی‌روش

بعد از حضور آبرومندانه تيم ملي در جام جهاني برزيل بحث ادامه همكاري كي‌روش در تيم ملي مطرح شد و اين موضوع كه موافق و مخالفاني دارد، هنوز مشخص نيست كه چه سرانجامي خواهد داشت. مرد پرتغالي بعد از پايان جلسه گفت: «كفاشيان در جلسه امروز(ديروز) باز هم تمايلش را براي ادامه همكاري من به‌عنوان سرمربي تيم ملي ايران تكرار كرد. من در 11‌ماه گذشته علاقه‌ام را براي اين كار به‌صورت عملي نشان داده‌ام اما اكنون ديگر مجالي براي حرف زدن نيست. اگر فدراسيون فوتبال ايران در تمايلش براي ادامه همكاري با من جدي است، بايد پيشنهادش را به‌صورت مكتوب به من ارائه دهد تا آن را بررسي كنم وگرنه براي هميشه فقط دوستان خوبي باقي خواهيم ماند.»

كي‌روش كه از حضور دوباره در ايران ابراز خوشحالي مي‌كند، معتقد است كه پيشنهاد كتبي تنها راهي است كه مي‌تواند به ادامه همكاري‌اش با تيم ملي منجر شود. او همچنين گفت: «مسئله‌اي كه از تكرار كردنش هيچگاه خسته نمي‌شوم اين است كه از تمام كساني كه از من حمايت كرده‌اند، هواداران، دست‌اندركاران، بازيكنان، مسئولان اداري و مربياني كه در كنارم بودند تشكر كنم و دست همه را به گرمي بفشارم.»

كارلوس كي‌روش برخلاف برانكو ايوانكوويچ بعد از جام جهاني از حضور در ايران امتناع نكرد و به تهران سفر كرد. او در اين رابطه عنوان كرد: «به هيچ وجه دوست ندارم خودم را با كسي مقايسه كنم. هرگز در زندگي دوست نداشتم از مسئوليت‌هايي كه روي دوشم قرار دارد فرار كنم. بدون توجه به اينكه نتيجه‌ مذاكراتم با فدراسيون ايران چه مي‌شود دوست داشتم برگردم و خودم را نشان دهم. فكر نمي‌كنم چندان جالب باشد كه مربي بعد از يك تورنمنت بازنگردد و يا خود را پنهان كند.» كي‌روش اضافه كرد: «دوستان زيادي در اين چند سال در ايران پيدا كرده‌ام و اكنون هم اينجا هستم تا مذاكرات را ادامه دهيم. اگر در نهايت تصميم بر اين شد كه از ايران بروم دوست دارم با صلح بروم كه اگر خواستم با صلح بازگردم.»

علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال نيز درباره اين جلسه گفت: «در جلسه‌هاي آينده كه با وي برگزار خواهيم كرد، در اين خصوص تصميم مي‌گيريم. اين نشست فقط به‌خاطر قدرداني از زحماتي كه كي‌روش و كادر تيم ملي طي مدت حضورشان در ايران كشيده بودند، برگزار شد.»

کد خبر 264281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha