همشهری آنلاین: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ساعت بازدید از نمایشگاه آثار چاپ های دستی در موزه هنرهای معاصر تهران به جز شنبه ها و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ است.

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه با عنوان از امپرسیونیسم تا امروز از روز 22 اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد و تا 16 مردادماه ادامه دارد.

به همین منظور و به مناسبت ماه مبارک رمضان، ساعت بازدید از این نمایشگاه دو ساعت کاهش یافت و ساعت بازدید روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 18، جمعه ها از ساعت 15 تا 18 روزهای شنبه و تعطیلات رسمی موزه تعطیل می‌باشد.

در این نمایشگاه 250 اثر از 74 هنرمند خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران که تعداد 105 اثر از این آثار برای اولین بار در معرض دید قرار گرفته است.

آثار هنرمندانی از جمله پیکاسو، پل کله، خوان میرو، سالوادوردالی، مارک شاگال، جسپرجونز، ادوارد مونش، جیم داین، کامیل پیسارو، اندی وارهول، فرنان لژه، ژرژ روئو، آلبرتو جاکومتی، هاینس ماک، گونتر اوکر و ... می‌باشد.

همچنین تا پایان نمایشگاه و با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه آثار چاپ های دستی و آشنایی بازدید کنندگان با چاپ و تکثیر اثر چاپی، روزهای چهارشنبه هر هفته ورک شاپ یا کارگاه آموزشی توسط هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه آثار چاپ های دستی می‌توانند تا 16 مردادماه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه كنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگيرند.

کد خبر 263778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha