همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی برابر ایتالیا به دور یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کرد.

تیم ملی اروگوئه

به گزارش تسنیم تیم‌های فوتبال ایتالیا و اروگوئه از ساعت 20:30 سه‌شنبه 3 تيرماه در ورزشگاه ناس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند. اروگوئه با گل دقیقه 81 گودین یک بر صفر آتزوری را حذف و خودش به مرحله بعد صعود کرد.

در نیمه اول داور بازی ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیا را با کارت زرد جریمه کرد تا بدین ترتیب وی 2 اخطاره شود. چزاره پراندلی در نیمه دوم این بازیکن را تعویض کرد و پارولو را به جای او وارد میدان کرد.

نیمه دوم این دیدار با یک اتفاق بد دیگر برای ایتالیا همراه بود. در دقیقه 59 کلودیو مارکیزیو با خطایی که روی ریوس انجام داد از سوی داور با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا شاگردان پراندلی 10 نفره بازی را ادامه دهند.

سوارز که پیش از این سابقه گاز گرفتن بازیکنان حریف را داشت در این دیدار هم به همین کار پرداخت و در صحنه‌ای که به همراه کیلینی دنبال دریافت توپ بودند شانه او را گاز گرفت. مدافع ایتالیا هم هر چه سعی کرد تا با نشان دادن جای دندان‌های مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد نتیجه نداد.

چند دقیقه بعد از این اتفاق یعنی در دقیقه 81 توسط گودین به گل پیروزی دست پیدا کرد.

در دقیقه 84 بازی یک از اعضای کادر فنی ایتالیا به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.

با پیروزی یک بر صفر اروگوئه برابر ایتالیا نماینده آمریکای جنوبی با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و ایتالیا با اندوخته 3 امتیازی خود از دور رقابت‌ها حذف شد.

کد خبر 263740

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha