چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه ادب و هنر: سریال زیر تیغ در حالی برنده بهترین کارگردانی و بازیگر مرد اولین دوره جشنواره تولیدات تلویزیونی رم ایتالیا شد که اختلاف نظرهایی نیز بین شبکه‌های ایتالیایی و هیأت داوران آن بر سر این موضوع وجود داشت.

محمدرضا هنرمند کارگردان این سریال که به تازگی از ایتالیا باز گشته است در این باره به سایت خبری سیما فیلم گفت: از آنجا که در بخش سریال‌های تلویزیونی این جشنواره 5 جایزه اصلی اهدا می‌شد، به نظر می‌رسید که شبکه‌های ایتالیایی با وجود حضور 4 سریال از آن کشور از این که 2 تا از جایزه‌های آن به یک سریال ایرانی و غیر ایتالیایی اهدا شود، چندان راضی نبودند و به عبارتی هیأت داوران جشنواره از این نظر تحت فشار قرار داشتند.

کارگردان زیرتیغ به فارس هم گفته که در جشنواره رم نمایندگان بی‌بی‌سی و چند شبکه تلویزیونی از کشورهای دیگر تقاضای خود را برای نمایش زیر تیغ در کشور خود مطرح کردند.

اما این کارگردان در خصوص ارسال نسخه نهایی زیرتیغ برای پخش بین المللی به سایت خبری سیما فیلم گفت: برای این منظور سریال باید آماده سازی شود چرا که در سطح بین المللی اپیزودها باید مشخص و به لحاظ زمانی هم اندازه باشند، از زیرنویس استفاده شود و در نتیجه کار با کیفیت استاندارد ارائه شود.

کد خبر 26351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز