همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان با تاکید بر خدمت رسانی ویژه به شهروندان گفت: تمامی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به روزه داران در ماه مبارک آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایسنا، پیمان سنندجی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با تیرماه شده است و روزه‌داری در این فصل ساعات طولانی را شامل می‌شود، بنابراین خدمات‌رسانی بهتری باید برای شهروندان صورت گیرد و در همین راستا آماده سازی 500 دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی در بعدازظهرها برای سهولت تردد شهروندان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین بیان کرد: تقویت خطوط منتهی به بازار در راستای کاهش ترافیک عصرگاهی و منتهی به زمان افطار یکی دیگر از اقدامات ما خواهد بود که برای این منظور اتوبوس‌های دارای کولر و سیستم سرمایشی مناسب در نظر گرفته شده است.

سنندجی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به منظور رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی وسیعی در ماه مبارک دارد، گفت: ضمن خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در طول این ماه، در ایام قدر و مناسبت های این ماه نیز اتوبوس به تعداد کافی به مقصد اماکن مذهبی در نظر گرفته می شود.

وی تاکید کرد که به تمامی رانندگان اعلام شده است که باید در حین جا‌به‌جایی مسافر حتما کولرها اتوبوس را روشن نگه دارند و در صورت اعلام تخلف اعمال قانون در مورد آنها صورت می‌گیرد.

کد خبر 263469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha