همشهری آنلاین: مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه صندوق‌های الکترونیکی جایگزین صندوق‌های صدقات سنتی در تهران می‌شوند، گفت: در حال حاضر در برخی وزارتخانه‌ها، پایانه‌های اتوبوس و مترو صندوق‌ها نصب شده و به زودی این صندوق‌ها جایگزین صندوق‌های صدقات سنتی خواهند شد.

صندوق صدقات

به گزارش فارس، تبارک سبحانی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه هر ساله شاهد افزایش کمک های مردمی هستیم اظهار داشت: این امر ناشی از اعتقادات دینی و بشر دوستانه هموطنان و شهروندان تهرانی است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و با توجه به تغییرات در دولت و روی کار آمدن دولت یازدهم، مجموعه امداد طبق برنامه‌های مصوب و دفتر مرکزی عمل کرد و توانست به اهداف خود دست پیدا کند.

سبحانی بیان داشت: در 5 سال گذشته سمت و سوی کمک های امداد به سوی توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش امداد رفته است و مجموعه امداد استان تهران توانسته است در بخش‌های مختلف از جمله حرفه‌آموزی، پرداخت وام های قرض‌الحسنه قدم‌های خوبی را بردارد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران اضافه کرد: یکی از نهادهایی که می‌تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گام های خوبی را بردارد مجموعه امداد است و این نهاد مقدس می‌تواند خانواده‌ها را به خودکفایی برساند و به اقتصاد خانواده کمک کند.

وی اظهار داشت: مشاغلی که مجموعه امداد طراحی و اجرا می‌کند مشاغل خرد و کوچک است در واقع کالاهایی که تولید و عرضه می‌شود مورد نیاز جامعه است.

کد خبر 263343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha