گویا مشکلات دانش‌آموزان شین‌آبادی همچون دانش‌آموزان درودزنی بی‌پایان است و آنها افزون بر صدمات آتشی که بر جانشان افتاده است باید آتش بی‌مهری مسئولان را نیز تحمل کنند.

آتش سوزی مدرسه شین آباد

  درحالي‌كه هنوز اعتراض‌ها به نحوه درمان شنيده مي‌شود والدين برخي دانش‌آموزان شين‌آبادي به ميزان ديه نيز اعتراض دارند. نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: هنوز چند خانواده ديه نقدي خود را دريافت نكرده‌اند و معتقدند مبلغ آن كم است و بايد بيشتر شود. دانش‌آموزان حادثه ديده شين‌آباد پيرانشهر تا‌كنون 2ديه عمر به مبالغ 60و 72ميليون تومان دريافت كرده‌اند كه اين ديه‌هاي عمر به اسم دانش‌آموزان مصدوم است.

رسول خضري به ايلنا گفته سقف ديه نقدي 110ميليون تومان است و ديه نقدي بنا به درصد سوختگي دانش‌آموزان از 10، 20، 30، 60، 70ميليون تومان پرداخت شده و بيشترين ميزاني هم كه تعلق گرفته 110ميليون تومان بوده است. وي با تأكيد بر لزوم پرداخت مستمري به دانش‌آموزان شين‌آبادي از توابع پيرانشهر افزود: در ابتداي شروع به‌كار دولت يازدهم درخواست كرديم كه براي اين دانش‌آموزان مستمري درنظرگرفته شود و بحث‌هايي هم دراين زمينه مطرح شد اما هنوز به قطعيت نرسيده است.

آذر91 بخاري نفتي يكي از كلاس‌هاي دبستان انقلاب اسلامي شين‌آباد دچار آتش‌سوزي شد كه بر اثر آن 27دانش‌آموز، 2معلم و خدمتگزار اين دبستان دچار مصدوميت شدند. متأسفانه 2نفر از دانش‌آموزان مصدوم اين حادثه بر اثر شدت سوختگي جان باختند. آذر 85 نيز مدرسه‌اي در روستاي درودزن استان فارس آتش گرفت كه بر اثر آن 8دانش‌آموز مصدوم شدند. پرداخت ديه‌ آنها بيش از زمان معالجه به درازا كشيد.

کد خبر 263309

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha