چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

لوسی گریفیتث در نقش ماریان در مجموعه تلویزیونی رابین هود بازی می‌کند.

او یک هنرپیشه انگلیسی است که در سال 1987 متولد شد و در سن نوجوانی با بازی در تئاتر به عرصه هنر سینما و تئاتر قدم گذاشت. با پذیرفتن نقشی در یک قسمت از سریال «دریای ارواح» در برنامه‌های تلویزیونی مشغول به کار شد. در فوریه سال 2006 اعلام شد که او در نقش ماریان در سریال تلویزیونی «رابین هود» که از شبکه یک بی‌بی‌سی پخش می‌شود، بازی خواهد کرد. می‌توان گفت این نقش از مهمترین نقش‌هایی است که او در حرفه هنری خود تجربه کرده است.

در سریال جدید رابین هود، ماریان دختر 21ساله‌ای است که بسیار باهوش است و در عین حال بسیار کنایه‌آمیز سخن می‌گوید و شخصیتی است که با رفتار خود سبب رنجش دیگران می‌شود.

  • ماریان چگونه شخصیتی است؟

- او از آنچه انتظار می‌رود نیز قوی‌تر و سرسخت‌تر است. اگرچه گاهی با شرایطی مواجه می‌شود که برای رهایی از آن از دیگران کمک می‌گیرد. اما گاهی نیز خود به کمک دیگران می‌رود و می‌توان گفت تا حدودی او نیز مانند رابین یک جنگنده و مبارز است.

او به رابین علاقمند است و قبل از اینکه او راهی جنگ شود نیز او را دوست می‌داشت. وقتی رابین از جنگ باز می‌گردد از اینکه مدتی او را تنها و بی‌خبر گذاشته از او رنجیده خاطر می‌شود.

بنابراین با او با طعنه و کنایه سخن می‌گوید و راه و روشی را که او برای کمک به مردم در پیش گرفته است، مورد تمسخر قرار می‌دهد و به نوعی همواره ساز مخالف می‌زند تا آتش خشم خود را فرو نشاند. به عقیده ماریان، رابین برای رسیدن به خواسته‌هایش باید روش متفاوتی را انتخاب کند و قدری سازماندهی شده‌تر عمل کند.

  • آیا در انجام کارهای نمایش در صحنه‌های حادثه‌ای موفق بودید؟

- ما دو هفته زودتر از شروع فیلمبرداری به بوداپست رفتیم. بنابراین برای تمرین اسب‌سواری و تیراندازی با کمان وقت کافی داشتیم. اما باید بگویم من نتوانستم به اندازه پسرها در تیراندازی مهارت کسب کنم. شخصیت‌ مبارز ماریان تا پایان مجموعه‌ نشان داده نخواهد شد بنابراین تا آن زمان فقط لازم بود در اسب‌سواری آموزش ببینم.

می‌توان گفت ماریان نیز مانند رابین قهرمانی با جرات، باهوش و مغرور است. او به خاطر پدرش مجبور می‌شود شرایطی را بپذیرد که خودش نیز قلبا با آنها مخالف است.

 منبع:BBC

کد خبر 26317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز