چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

در مجموعه تلویزیونی رابین هود ، یوناس آرمسترانگ در نقش این شخصیت بازی می‌کند.

یوناس متولد اول ژانویه سال 1981 و هنرپیشه ایرلندی است که با ایفای نقش در این مجموعه به شهرت رسید. او در شهر دوبلین پایتخت ایرلند متولد شد و در لانکا شایر در شمال غرب انگلیس بزرگ شد. در حالی که در مدرسه آرنولو در شهر انگلیس به تحصیل مشغول بود در بسیاری از نمایش‌های مدرسه به ایفای نقش می‌پرداخت و از کودکی به هنر تئاتر و سینما علاقه‌مند بود.

او در سال 2003 از آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی فارغ‌التحصیل شد. جالب است بدانید که در حین فیلمبرداری استخوان کف پای آرمسترانگ شکست  و او مجبور شد برای استراحت مدتی مجارستان را ترک کند. اما پس از بهبودی به  بوداپست بازگشت تا فیلمبرداری مجموعه ادامه پیدا کند.

  • دلیل موفقیت بازگشت رابین هود در چیست؟

فکر می‌کنم مدت طولانی از رابین‌هود خبری نبود. آخرین باری که داستان رابین هود به نمایش درآمد دهه 80 میلادی یعنی حدود 20 سال پیش بود. این داستان می‌تواند برای همه اعضای خانواده چیزهایی برای گفتن داشته باشد. داستان خوبی در برابر بدی است که در آن رابین‌هود به عنوان قهرمان مثبت‌اندیش داستان در برابر شخصیت منفی داروغه ایستادگی می‌کند.

  • بازیگر نقش ماریان در ایفای نقش خود چگونه بود؟

او فوق‌العاده خوب بازی کرد. تنها 19 سال سن دارد اما بسیار مستعد و توانمند است و کار کردن در کنار او تجربه خوبی بود.

  • در کدام یک از بخش‌های فیلم بدل‌کاران به جای شما بازی می‌کنند؟

همان طور که می‌دانید در این فیلم صحنه‌های مهیج و حادثه‌ای بسیار زیادی وجود دارد. ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد خودمان در نبردها و مبارزات به ایفای نقش بپردازیم و تا جایی که تهیه‌کنندگان و مسئولان بیمه بازیگران به ما اجازه دادند از بدل‌کاران استفاده نشد. در تمام نبردها و اسب‌سواری‌ها من خودم حضور داشتم و تنها در موارد معدودی از بدل کاران کمک گرفته شد.

  • بازی در صحنه‌های حادثه‌ای سخت نبود؟

تا حدودی مهیج و ترسناک بود. به محض این که برای شروع فیلمبرداری به بوداپست رسیدم. خودم را برای کار آماده کردم. به اصطبل رفتم تا با اسبی که قرار بود بر روی آن سوارکاری کنم آشنا شوم. آموزش‌های سختی را گذراندم. هم ما در سوارکاری بی‌تجربه بودیم اما فکر می‌کنم به خوبی از عهده این کار برآمدیم. به هر حال می‌توان گفت ایفای نقش در این مجموعه تجربه‌ای بسیار ارزشمند و فراموش‌نشدنی است.

منبع: BBC

کد خبر 26315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز