مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

نشست مدیریت شهری تهران با تولید‌کنندگان و واردکنندگان موتورسیکلت‌های برقی منجر به این شد که۴۰میلیارد تومان برای ورود و تولید این نوع از موتورهای بدون آلودگی درنظر گرفته شود.

براين اساس شهرداري تهران درنظر دارد تا 6ماهه دوم سال و در فاز نخست محدوديت‌هايي را براي ورود موتورسيكلت‌هاي بنزيني به محدوده تهران قديم و در گام‌هاي بعدي در محدوده طرح ترافيك ايجاد كند. همچنين شهرداري تهران درنظر دارد براي ورود و توليد موتورسيكلت‌هاي برقي از طريق ليزينگ بانك شهر و با اعطاي تسهيلات ويژه به خريداران و توليد‌كنندگان، فرهنگ استفاده از اين وسيله نقليه را در ميان شهروندان ايجاد كند.

دراين باره سيدجعفر تشكري هاشمي معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران در نشستي كه به مناسبت آغاز فرايند اجراي ورود موتورسيكلت‌هاي برقي با حضور توليد‌كنندگان و وارد‌كنندگان آن برگزار شده بود، گفت: شهرداري تهران در قدم اول 40ميليارد تومان اعتبار براي ورود و توليد موتورهاي برقي در بودجه امسال معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران درنظر گرفته است.

حجت‌الله بهروز، قائم‌مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران نيز خواستار آن شد تا ستاد نوسازي خودروهاي فرسوده براي خروج موتورسيكلت‌هاي بنزيني از تهران همكاري لازم با شهرداري تهران داشته باشد. وي گفت: با حمايت از توليد‌كنندگان و وارد‌كنندگان داخلي نسبت به توليد موتورهاي برقي مي‌توان در آينده نزديك شاهد خروج كامل موتورسيكلت‌هاي بنزيني از چرخه توليد بود كه اجراي اين برنامه نياز به همكاري متقابل شهرداري تهران و دولت دارد.

کد خبر 263062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha