مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تمامی زائران ایرانی که در عتبات عالیات به سر می برند در سلامت کامل هستند، گفت: زائرانی که انصراف داده اند بدون تداخل و مشکلی اعزام می شوند.

به گزارش مهر، محسن نظافتی در رابطه با سفر زائران ايراني به عتبات عاليات گفت: در پی اتفاقات و در گیریهای هفته گذشته عراق اقداماتی از سوی سازمان حج برای زائران ایرانی انجام شد که یکی از آنها انتقال پروازها از بغداد به نجف و دیگری حذف سفر سامرا بود.

وی با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی ویژه ای در نجف و کربلا برای زائران در نظر گرفته شده است گفت: در حال حاضر تمامی زائران اعزامی در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی برای آنان ایجاد نشده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه سازمان حج از زائرانی که از سفر خود در این ایام انصراف می دهند خسارتی دریافت نمی کند ، گفت: با توجه به اینکه محدودیتی برای اعزام زائران در روزهای آینده و تا پایان دوره وجود ندارد به همین دلیل زائران انصرافی در زمان دلخواه می توانند اعزام شوند و ظرفیت کافی برای اعزام آنان وجود دارد مشکل و تداخلی در اعزام‌های بعدی به وجود نمی‌‌آید.

همچنین حجت الاسلام مهدی شهسواری سخنگوی سازمان حج و زیارت نیز در مورد کشته شدن دو خانواده ایرانی در عراق به خبرنگار مهر گفت: این افراد زائران سازمان حج و زیارت نبوده اند و براساس اطلاعات بدست آمده تمامی زائرانی که از سوی سازمان حج و زیارت اعزام شده اند در سلامت کامل بسر می‌برند.

کد خبر 262530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha