همشهری‌آنلاین: هفتمین دوره جایزه کتاب سال رضوی با انتشار فراخوانی در بخش‌های کتاب برتر،کتاب دیجیتال برتر،پایان‌نامه برتر،ناشر برتر و آثار شایسته چاپ اثر می‌پذیرد.

جشنواره هفتم کتاب سال رضوی

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت سازمان کتابخانه‌ها موزه و اسناد آستان قدس رضوی  آثار یادشده باید در ارتباط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام رضا (ع) باشد و دست‌اندرکاران جشنواره  شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده آن در سطح بین‌المللی را از اهداف این جشنواره بیان کردند.

 هفتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی شامل بخش‌های مختلف مانند کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ است.

 آثار ارسالی باید دارای یکی از بخش‌های پنجگانه مزبور با موضوع حضرت امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت شامل حضرت جوادالائمه (ع)، حسین بن موسی الکاظم (ع)، احمد بن موسی الکاظم (ع)، شاهچراغ و حضرت معصومه (س) باشد که طی سال‌های 1392 و 1393 منتشر شده است.

 نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://ketabsal.aqlibrary.ir/index.php/fa مراجعه کنند.

کد خبر 262393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha