همشهری آنلاین: با هدف گردآوری منابع علمی و آموزشی و همچنین اشاعه­ اطلاعات در راستای تقویت برنامه­ های آموزشی و پژوهشی فرهنگسرای کار، بخش تخصصی کارآفرینی کتابخانه علامه طباطبایی راه اندازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگسرا با اعلام این مطلب افزود: این کتابخانه هم اکنون با برخورداری از کتب و نشریات تخصصی کارآفرینی در حال رشد و شکل ­گیری است.

وی هدف از تأسیس این بخش کتابخانه را گسترش اخلاق و فرهنگ کار، توانمندسازی صاحبان مشاغل، آموزش غیر مستقیم به افراد (جوانان، دانشجویان و ...) و جلب افراد با توانمندی­ها و علایق گوناگون با استفاده از فضای کتابخانه به عرصه کارآفرینی عنوان کرد.

قاسم زاده در پایان اظهار داشت: کتابخانه علامه طباطبایی از اسفند ماه سال 1376 توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتتاح گردیده است.

این کتابخانه در طبقه همکف فرهنگسرای کار قرار دارد. کتابخانه با بیش از 14 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از قبیل علوم قرآنی و حدیث، علوم اجتماعی، ادبیات، تاریخ، روان شناسی و ... 4 هزار کتاب کودک و نوجوان و 4 هزار جلد کتاب کمک آموزشی و با بیش از 2500 نفر عضو به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 20 در روزهای زوج بانوان و روزهای فرد آقایان برای استفاده از این کتابخانه به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب - تقاطع خیابان هاشمی - فرهنگ­سرای کار مراجعه و برای عضویت اقدام کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ­سرا به نشانی Kar.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 238452
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز